Træningsbukser fra fitnessmama

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
5 svar
7 synes godt om
13. januar 2015

Miss BananaHammock

Jeg får brug for træningsbukser til den gravide mave, men synes det er så svært at købe på nettet, når man ikke kan prøve dem.

Er der nogen herinde der har erfaringer med træningsbukserne fra fitnessmama.dk? Specielt dem her: http://fitnessmama.dk/capri-graviditetstraeningsbukser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

maak

Kan desværre ikke hjælpe, men står selv i samme søgen efter et par gode træningstights til min mave 

Har bestilt nogle på strutshop.dk da jeg ikke kunne finde andre - det er dog ikke decideret lavet til træning tror jeg, mere sådan en yoga/pilates Men glæder mig til at prøve dem!

Anmeld

15. januar 2015

(august)

Jeg gik i H&M og købte nogle bukser med sådanne et ekstra stykke stof som normalt skal foldes ned igen, de er fantastiske til gravide maver. Ved dog ikke om de stadig har det når det ikke er sommer

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

maak skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men står selv i samme søgen efter et par gode træningstights til min mave 

Har bestilt nogle på strutshop.dk da jeg ikke kunne finde andre - det er dog ikke decideret lavet til træning tror jeg, mere sådan en yoga/pilates Men glæder mig til at prøve dem!

Dem har jeg også kigget på ... giv endelig lyd når du har modtaget dem. Vil meget gerne høre om de er som rigtig træningsbukser eller mere som leggins 

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

(august) skriver:

Jeg gik i H&M og købte nogle bukser med sådanne et ekstra stykke stof som normalt skal foldes ned igen, de er fantastiske til gravide maver. Ved dog ikke om de stadig har det når det ikke er sommer

Det var selvfølgelig en mulighed. Tak for tip 

Anmeld

1. marts 2015

Fitnessmama.dk

Hej med jer

Jeg kan se at der er interesse i Fitnessmamas træningsbukser her på siden og jeg vil derfor gerne tilbyde gratis fragt til dem af jer, som har lyst til at prøve bukserne.

Ved bestilling skriv Baby.dk i kommentarfeltet, så sørger jeg for at trække fragten fra.

Skriv endelig hvis i har spørgsmål til produkterne

De bedste hilsner

Michelle

Fitnessmama.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.