Sagen er den, at jeg gennem mit arbejde er blevet tilbudt helbredsundersøgelse, da jeg arbejder om natten - dette tog jeg imod og fik den gennemført i nat.
hun ville råde mig til at finde noget andet - pga. Mange ting. Hovedpine, manglende overskud, dårligt spisemønster etc.
Men - hun sagde så også, at hun ikke var sikker på, om det overhovedet var godt ifbm vores fertilitetsbehandling og slet ikke for graviditet efter jeg fortalte at jeg havde en spontan abort 6+0. Og spurgte hun om jeg ikke havde haft en snak med min læge omkring det. Det har jeg ikke. Hverken min egen eller fertilitetslægen har sagt noget.
Jeg er naturligvis nervøs for om mit faste natarbejde har en negativ indvirkning på fertilitet/graviditet. Nogen ville måske kalde mig overforsigtig eller lign, men efter 3,5 års forsøgen har jeg ikke lyst til at risikere en masse..
Ulempen er, at vi Økonomisk ikk kan klare os uden mit job (som jeg i øvrigt ikke er mega fan af) - jeg har først optjent 2 års dagpenge til juni og har kun 6 måneder tilbage fra min sidste periode..
Er der nogen, der har erfaring med fertilitet/graviditet/natarbejde osv..
Beklager det blev langt - er anonym da man ikke ved, hvem der kigger med..
Anmeld