Tyskland - camping - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
2 svar
1 synes godt om
13. januar 2015

Stumpen

Vi har efterhånden kørt Dk tynd (Skagen, Djursland, vestkysten, Fyn og Kbh-området)

pengene er nok ikke så store igen til sommer, men synes ikke liiige der er noget i dk der trækker pt (jo Bornholm, men det venter vi lige med) tænker derfor Tyskland... Hvor er der godt, flot og spændende??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

KomSåBaby!

Jeg har engang været i Borken, som ligger i vest tyskland (næsten på grænsen til Holland)

Jeg husker det som en lille hyggeligt by (nu er det godt nok over 10 år siden, så meget kan være sket) Der skulle være fin natur i området, både til gå og cykelture. Og så var der nogen der snakkede om drypstenshuler eller lign. 

Derudover ligger Warner Brothers movie park ikke langt derfra - en forlystelsespark ligesom Disney world og lign.

Og så er der ca. 2 timers kørsel til Amsterdam, hvis man har lyst til at tage en dag dertil 

Men som sagt, længe siden jeg var der - men husker det som en fin by 

Anmeld

13. januar 2015

Alexander&Lærke

Vi camperede i Tyskland sidste sommer, godt nok helt nede syd på ved boden søen. I byen lindau. Virkeligt skønt sted.... Lige i 1 række ned til søen. Mine forældre har derimod campere i frederikstad flere gange. En meget hyggelig lille by. Men en nasse kanaler i gennem. Det er ca 50 km fra Flensburg. Vi besøgte dem forrig år der. Det kan anbefales....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.