Hvor skal vi hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
2 synes godt om
13. januar 2015

nattergalen

Manden , jeg og lillemanden på 2 1/2 år tænker at tage et par dage ud af kalenderen efter en meget stresset tid.. Tænker dog at tiden skal planlægges så den ene dag ikke tager den anden.. 

Vi tænker en lille hurtig køretur til Belgien men skulle i have andre ideer der kan planlægges på så kort tid der ikke koster en formue så kom blot med dem :-) 

inspirer mig please :-) 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

HappyOne

nattergalen skriver:

Manden , jeg og lillemanden på 2 1/2 år tænker at tage et par dage ud af kalenderen efter en meget stresset tid.. Tænker dog at tiden skal planlægges så den ene dag ikke tager den anden.. 

Vi tænker en lille hurtig køretur til Belgien men skulle i have andre ideer der kan planlægges på så kort tid der ikke koster en formue så kom blot med dem :-) 

inspirer mig please :-) 

knus

Weissenhaüser strand - tyskland ved Oldenburg. 

Det er et feriested, hvor der både er vandland, jungleland og en masse aktiviteter for hele familien. Det er rigtig hyggelig dernede hele året rundt. 

Det koster ikke en formue og det er rigtig hyggeligt 

Anmeld

13. januar 2015

nattergalen

vBirgitte skriver:

Weissenhaüser strand - tyskland ved Oldenburg. 

Det er et feriested, hvor der både er vandland, jungleland og en masse aktiviteter for hele familien. Det er rigtig hyggelig dernede hele året rundt. 

Det koster ikke en formue og det er rigtig hyggeligt 

Tak for det Birgitte, det vil vi da lige kigge lidt på :-)

Anmeld

13. januar 2015

HappyOne

nattergalen skriver:

Tak for det Birgitte, det vil vi da lige kigge lidt på :-)

Her er nogle billeder fra vi var dernede i Maj sidste år

Der er både så man kan få lejligeheder og rækkehuse dernede, vi skal afste igen til Marts

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2015

AJ14

vBirgitte skriver:

Her er nogle billeder fra vi var dernede i Maj sidste år

Der er både så man kan få lejligeheder og rækkehuse dernede, vi skal afste igen til Marts

der vil vi også gerne ned. et godt srted til afslapning. så det stemmer jeg også for 

Anmeld

13. januar 2015

lineog4

Kommer jo an på hvad I gerne vil i de dage og hvordan  I bedst stresser af. Jeg stresser bedst af når alle sanser  kommer i gang og jeg oplever. Så er par dage i Berlin ville jeg elske med zoo osv. Har I julegave fået en weekend i Hamburg  og det glæder jeg mig  også vildt til (det er dog for første  gang i 12 år uden børn). Har lige bestilt ferie til 5 personer  til  Marokko for 14000 men det er jo så en uge....

Anmeld

13. januar 2015

nattergalen

lineog4 skriver:

Kommer jo an på hvad I gerne vil i de dage og hvordan  I bedst stresser af. Jeg stresser bedst af når alle sanser  kommer i gang og jeg oplever. Så er par dage i Berlin ville jeg elske med zoo osv. Har I julegave fået en weekend i Hamburg  og det glæder jeg mig  også vildt til (det er dog for første  gang i 12 år uden børn). Har lige bestilt ferie til 5 personer  til  Marokko for 14000 men det er jo så en uge....

Vi har brug for at koble af og ikke have sanserne igang.

men marokko er et dejligt land med en masse at se og opleve.. Lige kommet hjem efter tre uger dernede.. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.