Frustreret, trist og glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
16 svar
4 synes godt om
13. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle

Min forlovede og jeg har prøvet siden juni på at blive gravide... det lykkedes 1 gang men endte i en bio

I følge beregningerne skulle jeg være 3+5 i dag... har testet hver dag siden 3+1 og nogen dage har jeg testet to gange... de ser alle negative ud med det blotte øje men med 2-3 stk. ser de positive ud når der kommer skarpt lys på og man kigger fra en bestemt vinkel... jeg har symptomer som ømme bryster, "råmælk" fra det ene bryst, mild kvalme i perioder, murren i maven, øget appetit og humørsvingninger...

Det er så frustrerende at testene ser ud som de gør og bliver meget ked af det men bliver samtidig glad når jeg kigger og svagt kan ane en ekstra streg

Mit stads skal melde sin ankomst på torsdag hvis der ikke er noget... men hvad tror i?? hvor stor er sandsynligheden for at jeg er gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Moar2011

Pt vil jeg mene det er ALT for tidligt at du går og tester nu.. 

Chancen for at du alligevel for den korrekte svar er lille.

skån jer selv og vent til test dagen 

PØJ PØJ med det hele 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Pt vil jeg mene det er ALT for tidligt at du går og tester nu.. 

Chancen for at du alligevel for den korrekte svar er lille.

skån jer selv og vent til test dagen 

PØJ PØJ med det hele 

okay... hvor meget kan det lige ændre sig på 2 dage??

Anmeld

13. januar 2015

EnGodMor

Jeg vil mene at når man tester, så er det at tisse på testen, lad den ligge de par minutter man nu skal,  aflæse resultatet færdig. 

Man skal ikke side med en lup og alt muligt for at se resultatet, kan man se to streger ved at bare se ganske normal på testen, er man sandsynligvis gravid. 

Ellers må man vente til man er gået nogle dage over tid

Så undgår man os at få bildt sig selv noget forkert ind.

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Jeg vil mene at når man tester, så er det at tisse på testen, lad den ligge de par minutter man nu skal,  aflæse resultatet færdig. 

Man skal ikke side med en lup og alt muligt for at se resultatet, kan man se to streger ved at bare se ganske normal på testen, er man sandsynligvis gravid. 

Ellers må man vente til man er gået nogle dage over tid

Så undgår man os at få bildt sig selv noget forkert ind.

ja du har ret... man bliver bare så underlig når det er noget man virkelig ønsker sig

Anmeld

13. januar 2015

lillespir26

Da jeg tog min første så den sådan her ud efter 10 sek så ikke noget med lup og andet lys er den der skal den være klar er den der ikke så vent en uges tid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Da jeg tog min første så den sådan her ud efter 10 sek så ikke noget med lup og andet lys er den der skal den være klar er den der ikke så vent en uges tid 

hvor langt var du henne da du tog den test??

Anmeld

13. januar 2015

lillespir26

Anonym skriver:

hvor langt var du henne da du tog den test??

5-6 uger 

Anmeld

13. januar 2015

lillespir26

lillespir24 skriver:

5-6 uger 

Altså taget et sted mellem 5+0-6+0

Anmeld

13. januar 2015

modesty

Hej alle

Min forlovede og jeg har prøvet siden juni på at blive gravide... det lykkedes 1 gang men endte i en bio

I følge beregningerne skulle jeg være 3+5 i dag... har testet hver dag siden 3+1 og nogen dage har jeg testet to gange... de ser alle negative ud med det blotte øje men med 2-3 stk. ser de positive ud når der kommer skarpt lys på og man kigger fra en bestemt vinkel... jeg har symptomer som ømme bryster, "råmælk" fra det ene bryst, mild kvalme i perioder, murren i maven, øget appetit og humørsvingninger...

Det er så frustrerende at testene ser ud som de gør og bliver meget ked af det men bliver samtidig glad når jeg kigger og svagt kan ane en ekstra streg

Mit stads skal melde sin ankomst på torsdag hvis der ikke er noget... men hvad tror i?? hvor stor er sandsynligheden for at jeg er gravid??

Et godt råd: Lad være med at teste før tid. Der er absolut ingen grund til det og du stresser dig selv unødigt.

Det tog os 2 år, det sidste år i behandling, og jeg har aldrig taget en test. Der kommer intet godt ud af det.

Vent til mens-dag. Hvis du ikke får din mens, tag en test. Det er dét testene er til for.

og krydser fingre for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.