Et problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
9 svar
8 synes godt om
13. januar 2015

Rixer

Hey

Jeg skal til at starte i praktik 3 igen, selvom jeg ikke nåede at dumpe praktikken eller bruge et forsøg. Jeg er midlertidlig ansat som UUV pædagog og jeg har 7 klasser i udskoling hvor jeg underviser alene foran 32 unge mennesker. Situationen er den skole jeg er på nu, vil snakke med seminariet om en forlængelse til sommer, men jeg ved ikke hvad seminariet siger til det. De er blevet så glade for mig at de vil beholde mig helt til sommer og de har virkelig brug for mig, hører jeg fra dem. Glade undervisere, glade forældre og glade unge som jeg har kæmpet for. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg står i en mega træls situation, hvor jeg skal starte min praktik et nytsted.

Jeg vil høre om jeres meninger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er vel op til dig selv? 

Vil du udskyde din uddannelse for at arbejde?  

måske skulle du lave en liste med fordele og ulemper ved det

Anmeld

13. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Hey

Jeg skal til at starte i praktik 3 igen, selvom jeg ikke nåede at dumpe praktikken eller bruge et forsøg. Jeg er midlertidlig ansat som UUV pædagog og jeg har 7 klasser i udskoling hvor jeg underviser alene foran 32 unge mennesker. Situationen er den skole jeg er på nu, vil snakke med seminariet om en forlængelse til sommer, men jeg ved ikke hvad seminariet siger til det. De er blevet så glade for mig at de vil beholde mig helt til sommer og de har virkelig brug for mig, hører jeg fra dem. Glade undervisere, glade forældre og glade unge som jeg har kæmpet for. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg står i en mega træls situation, hvor jeg skal starte min praktik et nytsted.

Jeg vil høre om jeres meninger..

Jeg kan ikke se hvorfor skolen skal snakke med seminaret - du beder da bare om orlov og starter igen til sommer. 

Anmeld

13. januar 2015

Rixer

Idéerne er fine. Jeg vil faktisk gerne være færdig nu

Anmeld

13. januar 2015

Flomse

Ligger svaret så ikke lige til højrebenet?

Anmeld

13. januar 2015

Tullemoar

mor:) skriver:

Jeg kan ikke se hvorfor skolen skal snakke med seminaret - du beder da bare om orlov og starter igen til sommer. 

Jeg studsede over det samme....

Anmeld

13. januar 2015

Rixer

Jo da

Anmeld

13. januar 2015

Tullemoar

Rixer skriver:

Jo da

Hvorfor ville de kontakte skolen? Hvis jeg må være så nysgerrig...

Anmeld

13. januar 2015

Rixer

Saphiira skriver:

Hvorfor ville de kontakte skolen? Hvis jeg må være så nysgerrig...

De ville kontakte for at høre om jeg kunne være hos dem i stedet.

Anmeld

13. januar 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du hele tiden tager (nogenlunde de samme) arbejds- og studierelaterede spørgsmål op herinde.. Har du overhovedet et barn? Der må da findes mere relevante fora for dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.