Hvad kan jeg tage for...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
19 svar
5 synes godt om
12. januar 2015

Kay

Vi har de her 2 fede skabe, min mandag har selv haft dem med hjem da han var med til at renovere en svømmehal for flere år siden, men vi fandt ud af der er indbyggede skabe i det rækkehus vi er flyttet i (leje) og de må ikke fjernes så der er bare ikke rigtig plads til dem 

Nu skal vi så prøve og sælge dem... hvad tror i man kan få for dem?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Kay

180 visningen men ingen forslag?

Anmeld

13. januar 2015

Julemusen

Jeg vil nok sælge for 400-600 kr stk  

Anmeld

13. januar 2015

Dianabk

Kay skriver:

Vi har de her 2 fede skabe, min mandag har selv haft dem med hjem da han var med til at renovere en svømmehal for flere år siden, men vi fandt ud af der er indbyggede skabe i det rækkehus vi er flyttet i (leje) og de må ikke fjernes så der er bare ikke rigtig plads til dem 

Syntes de er mega fede 

Har i ikke et sted hvor i kan have dem opbevaret? En families/vens loft/kælder/skur?

hvis de skulle sælges ville jeg sætte dem til 400-500kr stk. og derefter selvfølgelig holde på prisen og ikke gå ned.

Anmeld

13. januar 2015

God-mor

Kay skriver:

300-350 kr. ville jeg sige. 

Anmeld

13. januar 2015

LJMNA

Jeg opbevarer dem gerne for dig  

jeg har set nogen gå for 300,- stk (og de var ikk i nærheden af den fine stand dine har)

så ville nok sætte dem til omkring 500-600

Anmeld

13. januar 2015

Isabella_mor

Prøv at kig lidt rundt på DBA og se hvad de er sat til  

Anmeld

13. januar 2015

maak

Jeg synes det er så fede!

Jeg ville gerne give 800-1000 pr. styk, og ville ønske jeg havde en større lejlighed med plads til dem  Det tror jeg sagtens du kan få for dem. 

Anmeld

13. januar 2015

Kay

Dianabk skriver:

Syntes de er mega fede 

Har i ikke et sted hvor i kan have dem opbevaret? En families/vens loft/kælder/skur?

hvis de skulle sælges ville jeg sætte dem til 400-500kr stk. og derefter selvfølgelig holde på prisen og ikke gå ned.

De har allerede været opmagasineret længe og vi har planer om at bo her længe endnu, så forventer ikke at få plads til dem foreløbig 

Anmeld

13. januar 2015

Kay

Isabella_mor skriver:

Prøv at kig lidt rundt på DBA og se hvad de er sat til  

der står de til alt fra 400-2000 pr styk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.