Måske gravid trods menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. januar 2015

Anonym trådstarter

Hejsa. Jeg er blevet i tvivl om jeg måske kunne være gravid tros blødning på 4 dage og lidt brunt pletblødning dag 5. Begyndte at bløde den 22 december, men havde det ret underligt inden (forsinket ÆL, murren) jeg er i tvivl da jeg ikke har kunne mærke min ÆL som jeg plejer i den her cyklus, og jeg tisser hele tiden og har så meget udflåd at mine trusser er helt våde, og kan mærke hvordan det løber ud  jeg er hele tiden træt og er mega oppustet om aftenen... Jeg har pt meget murren i underlivet og om i lænden, det stikker og niver i hele underlivet, og lænden er øm!!! Forventer menstruation om 9 dage. Er der nogle der har oplevet lign? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa. Jeg er blevet i tvivl om jeg måske kunne være gravid tros blødning på 4 dage og lidt brunt pletblødning dag 5. Begyndte at bløde den 22 december, men havde det ret underligt inden (forsinket ÆL, murren) jeg er i tvivl da jeg ikke har kunne mærke min ÆL som jeg plejer i den her cyklus, og jeg tisser hele tiden og har så meget udflåd at mine trusser er helt våde, og kan mærke hvordan det løber ud  jeg er hele tiden træt og er mega oppustet om aftenen... Jeg har pt meget murren i underlivet og om i lænden, det stikker og niver i hele underlivet, og lænden er øm!!! Forventer menstruation om 9 dage. Er der nogle der har oplevet lign? 

?

Anmeld

13. januar 2015

esiuol22

Anonym skriver:

?

Ja jeg havde en mens lindende blødning da jeg var gravid første gang, så kan lade sig gøre, Men kan ikke sige om du er det bare at ja det kan man, så bare prøv en test enten nu eller vendt og se om der kommer blødning igen  for det udfald du ønsker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.