Jeg søger børn og voksne.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. januar 2015

Kamulla

Hej piger

har en drøm om at blive optaget på fotografisk kommunikation, og i den forbindelse er jeg ved at urarbejde en portfolie

mangler nogle modeller, og det man skal er at skrive en kommentar samt vedhæfte et billede og skrive hvad man ønsker at få taget billeder til (af dem jeg søger) på min FB side.. ved ikke om det må deles herinde, men det er ikke med henblik på salg

her er opslaget der står på min FB side:

Søger følgende modeller der også ligger inde med udklædninger til :

- den lille rødhætte
- Alice i eventyrland
- Snehvide

Samt modeller til potræt herhjemme, både en voksen og barn

- en voksen med lyst langt hår, smalt ansigt med store flotte øjne
- et barn med langt mørkt tykt hår, hvor der skal laves en fletning

det er et must i alle kan lide at få taget billeder, og i vil blive belønnet med alle billederne i original format. det kræver at jeg får lov til at publicerer billederne på FB, min hjemmeside og i min portfolie

Når modellerne bliver valgt vil jeg vælge datoer, dog kan de blive ændret da vejret skal være med os til de fleste shoots som foregår, derfor er nogle af alle de børneshoots først til foråret hvor omgivelserne mere er med os.

Først til til sommer vil jeg søge nogle drenge og mænd til shoots. skriv en kommentar herunder for at komme i betragtning og vedhæft billede samt alder.

læg mærke til at det foregår i Taastrup eller Kbh omegn på locations jeg muligvis vælger

på forhånd tak og fortsat god mandag 

Min FB side er: Camillas-copenhagen billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

lineog4

Dina har jo desværre ikke mørkt hår, men finder du ikke en med langt hår hvor det er mørkt, så må du sige til.

hun er 11 snart 12 og en masse hår  Sådan kan hun se ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2015

Kamulla

lineog4 skriver:

Dina har jo desværre ikke mørkt hår, men finder du ikke en med langt hår hvor det er mørkt, så må du sige til.

hun er 11 snart 12 og en masse hår  Sådan kan hun se ud:

meget smuk pige, men skal have dig til at skrive det på min FB siden som angivet, da jeg ellers glemmer hende hvis hun ikke står med det andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.