Hej piger
har en drøm om at blive optaget på fotografisk kommunikation, og i den forbindelse er jeg ved at urarbejde en portfolie
mangler nogle modeller, og det man skal er at skrive en kommentar samt vedhæfte et billede og skrive hvad man ønsker at få taget billeder til (af dem jeg søger) på min FB side.. ved ikke om det må deles herinde, men det er ikke med henblik på salg
her er opslaget der står på min FB side:
Søger følgende modeller der også ligger inde med udklædninger til :
- den lille rødhætte
- Alice i eventyrland
- Snehvide
Samt modeller til potræt herhjemme, både en voksen og barn
- en voksen med lyst langt hår, smalt ansigt med store flotte øjne
- et barn med langt mørkt tykt hår, hvor der skal laves en fletning
det er et must i alle kan lide at få taget billeder, og i vil blive belønnet med alle billederne i original format. det kræver at jeg får lov til at publicerer billederne på FB, min hjemmeside og i min portfolie
Når modellerne bliver valgt vil jeg vælge datoer, dog kan de blive ændret da vejret skal være med os til de fleste shoots som foregår, derfor er nogle af alle de børneshoots først til foråret hvor omgivelserne mere er med os.
Først til til sommer vil jeg søge nogle drenge og mænd til shoots. skriv en kommentar herunder for at komme i betragtning og vedhæft billede samt alder.
læg mærke til at det foregår i Taastrup eller Kbh omegn på locations jeg muligvis vælger
på forhånd tak og fortsat god mandag
Min FB side er: Camillas-copenhagen billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld