finkedinke skriver:
I sommerferien var jeg på shopping med min 8-årige datter og min yngste på 6 mdr. Mine 3 piger er slanke, den ældste er oven i købet meget slank. Jeg er meget overvægtig. Og på denne shoppetur havde jeg tabt et væddemål med min datter derfor havde hun vundet at vi spiste frokosten på en grill.
Det jeg bliver gal over er at når jeg sidder i en stol udenfor en grill så GLOR folk så øjnene er ved at trille ud. Det kan da godt være at jeg er overvægtig men jeg er da hverken blind eller dum.
Jeg spiser aldrig den slags mad, og spiser sjældent i offentlighed! Man kan desværre ikke se på mig at jeg lever ganske fornuftigt og at overvægten er kommet i nogle år hvor jeg havde det skidt. Det betaler jeg prisen for nu.
Men helt ærligt hvorfor glor folk sådan, har jeg ikke ret til at spise? og hvad f... tænker de? Jeg er så træt af det, er der nogen af jer andre der oplever det samme og er der nogen der har noget klogt jeg kan fyre af til dem der næsten falde over deres egne ben for at holde øje med mig?.
Prøv at spørge om de vil smage

og ellers hvis du er meget modig, så går du bare over og giver dig til at stirre op og ned ad vedkommende....
Men ja man tænker vel 'her er grunden til din overvægt' og 'det har h*n vidst ikke brug for', det gør jeg da også selv, stirrer dog ikke på folk, for det er respektløst.......
men det er da rigtig nok, man aner jo ikke hvordan folk lever deres liv ellers, så det kan man jo i virkeligheden slet ikke dømme på vægten...
Anmeld