Termin i sep 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2015

bla89

PBNU skriver:

Ved det faktisk ikke. Jeg er lidt ambivalent med det facebook der, jeg kan egentlig godt lide anonymiteten her men det er da smart. 

Dejligt med tidlig scanning! Jeg vil også rigtig gerne have sådan en - hvor langt er du henne når du får den? 

skulle gerne være 5+1 ca, har valgt selv at betale den mere af ren nysgerrighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Septemberbaby2

bla89 skriver:

skulle gerne være 5+1 ca, har valgt selv at betale den mere af ren nysgerrighed 

Det kan jeg sagtens forstå !
Jeg er 4+2 i dag - glæder mig enormt til at de første 12 uger er færdige (og alt er som det skal være!)

Anmeld

13. januar 2015

bla89

PBNU skriver:

Det kan jeg sagtens forstå !
Jeg er 4+2 i dag - glæder mig enormt til at de første 12 uger er færdige (og alt er som det skal være!)

Kan jeg godt forstå

åh jeg er så nervøs og kan intet huske fra min første graviditet, min søn er 3,3 år nu hehe

Anmeld

13. januar 2015

Septemberbaby2

bla89 skriver:

Kan jeg godt forstå

åh jeg er så nervøs og kan intet huske fra min første graviditet, min søn er 3,3 år nu hehe

Jeg har det en smule på samme måde! Jeg mærker flere ting nu og er mere bevidst omkring det, men også mere nervøs. Det hænger nok sammen. Måske har du det på samme måde. Min søn er snart 5.
Og jeg glæder mig bare sååå meget til at give ham nyheden engang om laaang tid Han vil SÅ gerne være storebror.

Anmeld

13. januar 2015

bla89

PBNU skriver:

Jeg har det en smule på samme måde! Jeg mærker flere ting nu og er mere bevidst omkring det, men også mere nervøs. Det hænger nok sammen. Måske har du det på samme måde. Min søn er snart 5.
Og jeg glæder mig bare sååå meget til at give ham nyheden engang om laaang tid Han vil SÅ gerne være storebror.

åhh hvor dejligt

ja jeg har hovedpine og træthed som jo er helt normalt. 

Men ja nervøsitet er der meget af, især fordi man glæder sig så meget og syns bare der er længe til alle tingene

Anmeld

13. januar 2015

Babee

Jeg skulle gerne have termin d. 12/9:-) håber bare ikke at jeg går over tid, da jeg selv har fødselsdag d. 21 sep. :-) håber på at barnet får sin helt egen fødselsdag :-)

Anmeld

13. januar 2015

bla89

Babee skriver:

Jeg skulle gerne have termin d. 12/9:-) håber bare ikke at jeg går over tid, da jeg selv har fødselsdag d. 21 sep. :-) håber på at barnet får sin helt egen fødselsdag :-)

Ja det ville være så dejligt med egen fødselsdag 

Min bror har den 14 sep  tror nu han syns det ville være hyggeligt at dele med sin nevø/niece 

Anmeld

13. januar 2015

namaha

bla89 skriver:

ej hvor dejligt ved i om der er en terminsgruppe på facebook?

jeg skal til tidlig scanning på torsdag 

Der er en termins gruppe på Facebook, du skal søge Marie-Louise Vestergaard om venskab hun er fra Valby i Kbh 

husk at sende en PB med du gerne vil ind i gruppen 

Anmeld

13. januar 2015

Septemberbaby2

bla89 skriver:

åhh hvor dejligt

ja jeg har hovedpine og træthed som jo er helt normalt. 

Men ja nervøsitet er der meget af, især fordi man glæder sig så meget og syns bare der er længe til alle tingene

Og når man så har fået baby og graviditeten er slut - så undrer man sig over hvor tiden blev af!

Anmeld

14. januar 2015

bla89

namaha skriver:

Der er en termins gruppe på Facebook, du skal søge Marie-Louise Vestergaard om venskab hun er fra Valby i Kbh 

husk at sende en PB med du gerne vil ind i gruppen 

mange tak har skrevet til hende nu, er du også der inde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.