Hej.
Keg beklager hvis denne tråd er lavet mange gange, men jeg er snart så frustreret! Og kan jo se at der er en masse skønne kvinder klar til at svare her inde.
Jeg står og skal til noget udredning af pco, er nervøs for hele forløbet.
Jeg har ikke haft mens siden 27 november, men har haft ømme brystvorter siden 26 december, og får jeg altid lige op til mens, jeg testede der omkring for at se om jeg nu var blevet gravid, for går jo altidnover tid.. Men negativ. I dag har jeg fortsat ondt i brystvorterne, kan dårligt nok have trøje på, hvis jeg bevæger mig gør det aå ondt. Har også haft lidt af den stikken man som regel får inde. Mens, den konmer og går lidt med dages mellemrum. Tror isbjerg evt burde teste for graviditet igen? Har aldrig prøvet at have obdt i brystvorterne så længe inden mens, normalt er det kun en uge eller et par dage før, og i dag er jeg vågnet op med kvalme. Og mit humør er svingende, men er det normalt altid under pms.
Ved ikke om jeg skal teste, er aå bange for dem bare er begativ igen. Kan seriøst snart ikke værens min krop med den pms her..?
Anmeld