Cola, cola zero?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Ox.

Hey tøser!

Snakkede lidt med en veninde om alt det her med at cola ikke er godt for de små når man blandt andet ammer, og nu er jeg rigtig glad for cola, men så snakkede vi om det ville gøre en forskel med coca cola zero? ... Der er jo som reklameret "no added sugar", men tror i det gør en forskel?

- Sussie, med skønne lille Lilje 17 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

mor_sabina

SussieOx skriver:

Hey tøser!

Snakkede lidt med en veninde om alt det her med at cola ikke er godt for de små når man blandt andet ammer, og nu er jeg rigtig glad for cola, men så snakkede vi om det ville gøre en forskel med coca cola zero? ... Der er jo som reklameret "no added sugar", men tror i det gør en forskel?

- Sussie, med skønne lille Lilje 17 dage.

Tror nok det er pga koffeinen at man skal passe på med det!? Men alt med måde folk drikker jo også kaffe mener at have hørt de siger max 3 kopper dagligt så må du måske drikke 3 colaer

Anmeld

27. august 2009

Ox.

mor_sabina skriver:

Tror nok det er pga koffeinen at man skal passe på med det!? Men alt med måde folk drikker jo også kaffe mener at have hørt de siger max 3 kopper dagligt så må du måske drikke 3 colaer

Ah ja okay, lige en lille tanketorsk fra min side af

Anmeld

27. august 2009

cille22

man skal bare ikke overdrive, og hvis hun ikke på nogen måde virker påvirket af at du drikker det, så er der ingen hindring for at du ikke må drikke et par glas om dagen.

Det er meget forskelligt hvordan bebser reagere på det moderen drikker og spiser, der er faktisk ingen af mine der har reageret på cola, chokolade eller stærk krydderet mad, som man ellers tit høre om.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.