Ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2015

Anonym trådstarter

Hejsa..

Jeg skal ifølge min cyklus have mens. på onsdag.

Jeg har siden torsdag haft rigtig ondt i min mave, (læs underliv) Det føles fuldstændig ligesom mens. smerter, men der kommer ingen mens. Jeg er i et blodprøve forløb ift. ægløsning og troede ikke jeg kunne få taget de sidste blodprøver pga. mens. Men den er ikke kommet.

Jeg tør ikke teste.. er bange for min krop prøver at blide mig noget ind men synes jeg har været god til ikke at tænke på det, og forsøgt at "glæde" mig til mens.

jeg har her til morgen haft lidt kvalme fordi jeg har ondt, men ellers ingen ømme bryster eller uren hud.

Det spænder og mure i underlivet.. Kan det være et tegn? og hvornår kan jeg teste? sidste mens. første dag var d. 18.12.14

Håber i kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Lisette W

Jeg fik også menstruationssmerter, og sagde til kæresten at så var jeg ihvertfald ikke gravid, for regnede med at menstruationen ville komme i løbet af nogle dage, men det gjorde den ikke. Jeg testede to-tre dage efter jeg burde have haft menstruation, og den var positiv 

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Jeg fik også menstruationssmerter, og sagde til kæresten at så var jeg ihvertfald ikke gravid, for regnede med at menstruationen ville komme i løbet af nogle dage, men det gjorde den ikke. Jeg testede to-tre dage efter jeg burde have haft menstruation, og den var positiv 

jeg krydser selvfølgelig, men tør ikke tro på det og tør derfor ikke teste. Jeg føler virkelig at der sker noget i mit underliv.

Anmeld

12. januar 2015

Lisette W

Anonym skriver:

jeg krydser selvfølgelig, men tør ikke tro på det og tør derfor ikke teste. Jeg føler virkelig at der sker noget i mit underliv.

Så vendt heller et par dage. Så er testen også mere tydelig hvis du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.