Enlige mor til to Anbefal en bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2015

dollygirl

Hej piger 

hvilken bil skal jeg købe. Min eksmand har taget vores fællesbil så nu står jeg her med ingenting ... Og skal aflevere ungerne i institutionen .. 

Hvilken er økonomisk og bedst for en mor til to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har en lille Matiz. Den koster mig 480x2 i afgift og 2500 året i forsikring. Den kører 19 km/l. Ikke den bedste set med komfort brillerne på, men jeg er super glad for min lille bil 

Anmeld

12. januar 2015

Lisette W

Min kæreste og jeg har to biler. Den ene er en peugeot 206 disel fra 2001. Den køre 21 km på literen, og er lille og hurtig. En meget behagelig bil at køre i, og de er billige i reservedele.

Vi har fornyligt købt en ekstra bil så jeg kan komme rundt med baby når han kommer ud. Det er en berlingo - frygtelig grim bil, men utrolig praktisk, med rigtig meget plads. Den køre kun 17 km på literen, men vi fik den til 11000 brugt, og den er også billig i reservedele. 

Anmeld

12. januar 2015

Pigent

dollygirl skriver:

Hej piger 

hvilken bil skal jeg købe. Min eksmand har taget vores fællesbil så nu står jeg her med ingenting ... Og skal aflevere ungerne i institutionen .. 

Hvilken er økonomisk og bedst for en mor til to 

Suzuki Swift. Jeg er så glad for min og den kører langt på literen 

Jeg vil anbefale at du ikke køber de helt små biler som Aygo, Citigo osv. når du har børn  

Anmeld

12. januar 2015

Carina:-)

Har købt en Aygo til de store unger som de kan køre rundt i ( var nemlig ikke så glad for at låne min dyre bil ud 

Den kostede 120.000 koster 280 pr halvår i afgift og er billig i benzin og så er det en 5 dørs med plads til 2 børn på bagsædent- Minus er at bagagerummet er lille . Men kan godt putte en klapvogn deri. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.