Anbefal App:)??

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

568 visninger
10 svar
11 synes godt om
12. januar 2015

marie_jon

Hej med jer��

nogle der kan anbefale et godt App, til en dreng pÄ 3 1/2 Är? Vi skal flyve i 5 timer, sÄ der skal gerne lidt underholdning til pÄ Ipadden. Han er IKKE til at sidde og farve eller puslespil. Nogle der kan anbefale et spil eller lignende? Tak

Anmeld

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
sÄ fik jeg to fredagsbÞrn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
maria_jo skriver:

Hej med jer��

nogle der kan anbefale et godt App, til en dreng pÄ 3 1/2 Är? Vi skal flyve i 5 timer, sÄ der skal gerne lidt underholdning til pÄ Ipadden. Han er IKKE til at sidde og farve eller puslespil. Nogle der kan anbefale et spil eller lignende? Tak

Min sĂžn var helt vild med et lego spil hvor du samlede og styrede et lego transport (et par biler, helikopter m.m.)

Det var dejlig simpelt med "speeder" i en side og brems i den anden

Anmeld

12. januar 2015

Bshizzle

Jeg ved at i min SĂžn's BĂžrnehave, da har de et spil pĂ„ Ipad'en som hedder "LEGO Junior".. 

Det er et spil hvor de bygger LEGO biler mm samt kĂžrer pĂ„ en bane og samler "point". 

Min sĂžn er 3 Ă„r, og er SÅ god til det.. 

Det krĂŠver ikke sĂ„ meget 

Anmeld

12. januar 2015

Skouboe

Ramasjang Appen - der er en masse forskellige ting man kan lave.

Anmeld

12. januar 2015

SandraXOXO

Minion rush og candy crush er et hit herhjemme. 

Anmeld

12. januar 2015

IT-nørd

Ramasjang og mange Toca Boca apps hitter herhjemme (hos en 3,5 Ärig)

Lige nu er det Toca Town og Toca Kitchen hun bruger  mest tid pĂ„

Anmeld

12. januar 2015

LinLin

Ramasjang!

ellers Lego junior

min pĂ„ 4 har lige fĂ„et nogle forskellige med dinosaurer, bl.a. Et hvor man skal grave efter skeletter 

Anmeld

12. januar 2015

LovingMikey

maria_jo skriver:

Hej med jer��

Alle Lego spillene, Alle Dr panda spillene.

Ramasjang.

HĂ„ber i fĂ„r en dejlig tur 

Anmeld

12. januar 2015

M &.I

maria_jo skriver:

Hej med jer��

Puha min sĂžn sidder hellere ikke stille og vil slet ikke noget, han begynder bare at grĂŠde og vil fjerne bĂŠlte! 

Vi har prĂžvet spil som andre har anbefalet , desvĂŠrre vil han ikke. SĂ„ mit forslag om du kan lade dem vĂŠre aktiv sĂ„ de kan blive trĂŠtte og sove i fly?? 

Jeg lader mit barn lege og holder ham vĂ„gn selvom jeg kan se han er trĂŠt, nĂ„r vi er i fly stidder han stille sĂ„ falder han i sĂžvn og vĂ„gner igen nĂ„r vi lander  

Anmeld

12. januar 2015

marie_jon

TUSIND tak for jeres rigtig gode forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.