Enormt tørstig! Men blir dårlig af al den væske :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
9 svar
5 synes godt om
12. januar 2015

Chevro

Ja; som ovenstående beskriver! -> er jeg meget meget tørstig efter aftensmaden og så indtil næste morgen!  Kan nemt drikke en halv liter vand på meget kort tid, også hvis jeg lige skal ud og tisse om natten - så kan jeg drikke voldsomt meget igen! Føler mig virkelig ekstremt tørstig!!!  Hele tiden!

når jeg så føler mig en smule mættet af vand, så kan jeg faktisk ikke ligge ned :/ da jeg får så meget kvalme og smerter i maven   som om der ikke er plads når jeg drikker!?

er i 30. Uge :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

esiuol22

Ja; som ovenstående beskriver! -> er jeg meget meget tørstig efter aftensmaden og så indtil næste morgen!  Kan nemt drikke en halv liter vand på meget kort tid, også hvis jeg lige skal ud og tisse om natten - så kan jeg drikke voldsomt meget igen! Føler mig virkelig ekstremt tørstig!!!  Hele tiden!

når jeg så føler mig en smule mættet af vand, så kan jeg faktisk ikke ligge ned :/ da jeg får så meget kvalme og smerter i maven   som om der ikke er plads når jeg drikker!?

er i 30. Uge :/ 

Nu ikke for at være træls på jysk  men ville nok lige hører lægen om de vil tjekke urinen en ekstra gang , hvis du føler dig voldsomt tørstig og drikker hele tiden.

Anmeld

12. januar 2015

Chevro

esiuol22 skriver:

Nu ikke for at være træls på jysk  men ville nok lige hører lægen om de vil tjekke urinen en ekstra gang , hvis du føler dig voldsomt tørstig og drikker hele tiden.

Har både været ved JM og Læge i denne uge - så de har tjekket for alting 

Er jyde med stort J  hehe..

Anmeld

12. januar 2015

esiuol22

Chevro skriver:

Har både været ved JM og Læge i denne uge - så de har tjekket for alting 

Er jyde med stort J  hehe..

Ja så er det ikke nemt, men godt du har fået tjekket det, 10 uger kan føles som lang tid, men holder nok op når opholdstilladelsen for den lille i maven er udløbet  

Kan endeligt godt huske kampen mellen at værer tørstig og manglende plads til blæren, ikke lige helt gennemtrængt fra skaberens side, hilsen en der overvejede hvor meget sådan en ble kunne suge ha ha efter en endeløs gang til wc om natten  

Anmeld

12. januar 2015

Sissel

Jeg havde det lissom dig det var SÅ irriterende.. Har desværre ingen gode råd.. Trøst dig selv med at du nok er tørstig fordi din krop har brug for ekstra væske her i din graviditet..

Anmeld

12. januar 2015

lillespir26

Altså det første jeg tænker er graviditets sukkersyge desværre men du siger du får testet fin urin prøv lige at snakke med din læge om glykosebelastnings prøve selv om de kun er 10-11 uger tilbage 

hilsen en rigtig diabetiker 

Anmeld

12. januar 2015

SasjaJensen

Får du væske nok i løbet af dagen?

Bliver også MEGA tørstig sidst på dagen hvis ikke jeg har fået nok i løbet af dagen..

Ofte tror vi at vi får nok at drikke i løbet af dagen, men prøv at skriv det ned  Så er der overblik over det..

Husk du gerne skal op på 2-3 liter..

Anmeld

12. januar 2015

Chevro

SasjaJensen skriver:

Får du væske nok i løbet af dagen?

Bliver også MEGA tørstig sidst på dagen hvis ikke jeg har fået nok i løbet af dagen..

Ofte tror vi at vi får nok at drikke i løbet af dagen, men prøv at skriv det ned  Så er der overblik over det..

Husk du gerne skal op på 2-3 liter..

Ja, jeg drikker nemlig meget 

og nok, har tupperware dunke i køleskabet så jeg kan se hvor meget jeg faktisk drikker 

Men min blære gør også ondt, og synes det er voldsomt nogle dage - så kan jeg næsten ikke gå, fordi det giver stød så snart jeg rør mig. Så min krop er virkelig sær  

Anmeld

12. januar 2015

Sandratoft

Chevro skriver:

Ja, jeg drikker nemlig meget 

og nok, har tupperware dunke i køleskabet så jeg kan se hvor meget jeg faktisk drikker 

Men min blære gør også ondt, og synes det er voldsomt nogle dage - så kan jeg næsten ikke gå, fordi det giver stød så snart jeg rør mig. Så min krop er virkelig sær  

Ved du hvor meget salt der er i det mad i spiser til aftensmad?  

Anmeld

12. januar 2015

Chevro

Sandratoft skriver:

Ved du hvor meget salt der er i det mad i spiser til aftensmad?  

Det er meget varieret, bruger normalt ikke salt på kød osv, da min kæreste træner meget og det jo binder væske i kroppen :-) 

men ellers er det en smule på de kartofler min søn og jeg får? Og det grønne er der jo ikke salt på :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.