bananmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
betina21 skriver:

nogen der ved hvordan men laver bananmos knus

Du kan evt. mose en banan og avokado sammen - det var et stort hit hos min dreng, da han var mindre. Det smager faktisk godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Diana...

Katja... skriver:

Du kan evt. mose en banan og avokado sammen - det var et stort hit hos min dreng, da han var mindre. Det smager faktisk godt

Uhh det vil jeg prøve, jeg bar så dårlig til at finde en rigtig god moden avokado et godt råd til hvordan den skal være se ud osv 

Knus

Anmeld

27. august 2009

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Uhh det vil jeg prøve, jeg bar så dårlig til at finde en rigtig god moden avokado et godt råd til hvordan den skal være se ud osv 

Knus

Avokadoen skal helst være sort/mørk på skralden og blød at røre ved- så er den moden og nem, at mose med en gaffel.

Luka elskede det, da han var lille og selvom det ikke lyder særlig lækker smager det super godt. Lina skal helt klart også have det når hendes tid kommer.

Anmeld

27. august 2009

Diana...

Katja... skriver:

Avokadoen skal helst være sort/mørk på skralden og blød at røre ved- så er den moden og nem, at mose med en gaffel.

Luka elskede det, da han var lille og selvom det ikke lyder særlig lækker smager det super godt. Lina skal helt klart også have det når hendes tid kommer.

Ha ha så det da derfor jeg aldrig har fået en god avokado ha ha jeg har altid troet at de var på nippet til at være for gamle så jeg har altid taget de grønne   og jeg har gået på slagterriskolen  Jeg skal hvis have mine skole penge tilbage 

Anmeld

27. august 2009

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Ha ha så det da derfor jeg aldrig har fået en god avokado ha ha jeg har altid troet at de var på nippet til at være for gamle så jeg har altid taget de grønne   og jeg har gået på slagterriskolen  Jeg skal hvis have mine skole penge tilbage 

Ha ha ha, ja, du skal vist have dine skolepenge tilbage  Det er de helt forkerte du har taget og jeg kan godt forstå, hvis du har haft problemer med dem. De sorte/mørke som er helt bløde er dem som er helt bløde/cremet indeni  Så du må igang med, at mærke på dem alle sammen næste gang, at du er i Føtex, at handle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.