Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhh..! Ka det virkelig været rigtigt? Har jeg mærket liv?
Er førstegangsgravid (18+1), men der kom ligesom 3 dut/puf lige lidt skråt over skambenet - ca der hvor vi også fanger hjertelyd på doppleren. Bare ligesom en bobbel der sprang - puf - 3 gange, og så slut.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan meget vel være det ja
Nettemor skriver: Det kan meget vel være det ja
Tror også jeg er blevet overbevist nu.. Hvor er det en fantastisk følelse!
*CKB* skriver: Tror også jeg er blevet overbevist nu.. Hvor er det en fantastisk følelse!
Tillykke med graviditeten!
Jeg er i 26+5 idag og jeg kan love for at jeg får karate spark af min lille dreng inde i maven der er så livsbekræftende som noget kan være !
Og jeg venter spændt på at jeg rammer 30+0 der er der hvor de øver sig i at spise og begynder at hikke
Knus fra Natasha
Tazling skriver: Tillykke med graviditeten! Jeg er i 26+5 idag og jeg kan love for at jeg får karate spark af min lille dreng inde i maven der er så livsbekræftende som noget kan være ! Og jeg venter spændt på at jeg rammer 30+0 der er der hvor de øver sig i at spise og begynder at hikke Knus fra Natasha
I lige måde
Det blir også dejligt, når min kæreste kan mærke med.. Han følger glad med på sidelinjen.. Men det blir dejligt at kunne dele det
*CKB* skriver: I lige måde Det blir også dejligt, når min kæreste kan mærke med.. Han følger glad med på sidelinjen.. Men det blir dejligt at kunne dele det
heh e mange tak skal du have!
Min kæreste er også med på sidelinjen !
Ved i hvad det bliver!:-)
Jeg får et forårs barn til April
Tazling skriver: heh e mange tak skal du have! Min kæreste er også med på sidelinjen ! Ved i hvad det bliver!:-) Jeg får et forårs barn til April
Jah, vi får en dreng til Juni
*CKB* skriver: Jah, vi får en dreng til Juni
Åh tillykke! Så må vi håbe at der holder sig inde til terminen og ikke efter :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128