Allerede :-0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2015

Ønskerbaby15

Kære alle

Jeg er gravid og er efter egne beregninger 5+1 i dag. Er overvægtig med et BMI på ca 35. Graviditeten er kommet hurtigt, der var gevinst i 2. forsøg

I aften er jeg pludselig blevet meget stor omkring maven synes jeg. Har ikke taget på i vægt men har i cm øget min livvidde med 5 cm siden D. 29/12. Kan det virkelig være rigtigt så tidligt ? Andre overvægtige der har prøvet det ? Havde ikke forventet man kunne se det før om lang Tid, når nu jeg har så mange kilo ekstra. Det er første gang jeg er gravid. 

knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er ikke så meget med overvægt at gøre. Men mange oplever oppustethed i starten. Er selv overvægtig, og i en tid kunne jeg ikke knappe mine bukser. Jeg havde også utrolig ondt nogengange netop pga den ekstra luft i maven. Det forsvandt omkring uge 11 tror jeg nok

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

11. januar 2015

DortheL

Ønskerbaby15 skriver:

Kære alle

Jeg er gravid og er efter egne beregninger 5+1 i dag. Er overvægtig med et BMI på ca 35. Graviditeten er kommet hurtigt, der var gevinst i 2. forsøg

I aften er jeg pludselig blevet meget stor omkring maven synes jeg. Har ikke taget på i vægt men har i cm øget min livvidde med 5 cm siden D. 29/12. Kan det virkelig være rigtigt så tidligt ? Andre overvægtige der har prøvet det ? Havde ikke forventet man kunne se det før om lang Tid, når nu jeg har så mange kilo ekstra. Det er første gang jeg er gravid. 

knus 

Stort tillykke :-) 

Jeg var meget oppustet i starten af min graviditet- har hørt fra flere, at de også oplever det. Jeg er stadig om aftenen mega oppustet :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.