Mimic skriver:
... For at der bliver gjort noget?
En kort forhistorie: torsdag aften, kan jeg mærke at jeg har optræk til endnu et galdestensanfald, jeg tager min smertestillende i stikpilleform som jeg har fået besked på at gøre frem til scanning d. 22 januar, de smertestillende virker ikke overhovedet og jeg får ingen søvn den nat kl 5 ringer jeg til vagtlægen, som dukker op kl. 6 og giver mig noget stærkere smertestillende og jeg får herefter en lille times søvn hvorefter det hele starter forfra, heftige smerter og jeg kan bare ikke være til
Ringer til egen læge fredag og får noget stærkere smertestillende og en blodprøve for at tjekke op på mit infektionstal, som dog kun er lettere forhøjet og jeg har ingen feber, hele fredagen kører jeg på morfin, der kun holder 1-2 timer af gangen hvorefter smerterne tager fat igen , lørdag formiddag ringer kæresten til lægevagten som udskriver mere morfin, Dette har igen ingen virkning og jeg har nu kun småblundet i over et døgn og er segnefærdig af træthed, i dag var der stadig ingen bedring og kæresten ringede igen til lægevagten hvor beskeden var "da du ikke har feber er du ikke et akut tilfælde, jeg kan se du har ondt men du har ikke feber så jeg kan ikke hjælpe" hun udskriver noget andet morfin, hvilket indtil nu, ikke har nogen virkning, jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv har ikke sovet rigtigt i 2 døgn, græder hele tiden men ingen kan hjælpe
Kan det virkelig passe at man skal have høj feber for at de gør noget (lægen sagde at jeg skulle have min. 38 i feber og min ligger på 37,8) jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, jeg kan bare ikke mere 

Jeg er i sommers selv blevet opereret for galdesten, mit var ikke så slemt som dit. Men snefaldene er virkelig ulidelige! Jeg tog til min læge og sagde jeg virkelig ikke kunne klare det mere, tudende. Han starte m kogle spørgsmål og fik sendt en henvisning til operation straks. Det er din læge du skal have fat i ørene på, og sige du vil henvises NU!
Krydser for der sker noget forbrug, for ved hvornforfærdelige de galdesten er! 
Anmeld