Snapchat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.772 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvordan kan man se om man er blevet slettet af en anden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Stimap

Anonym skriver:

Hvordan kan man se om man er blevet slettet af en anden?

Det kan man ikke se... Ikke så vidt jeg ved... :-)

Anmeld

11. januar 2015

SS82

Kan du ikke det ved at trykke på brugerens navn. Og hvis i er "venner" kan du se den andens bedste venner og hvis i ikke er længere så står der no best friends. 

Anmeld

11. januar 2015

lucas<3

Hvis du sener noget til personen, hva står der så?

Anmeld

11. januar 2015

J85

Så er personen ikke længere på din venneliste & hvis du sender noget til personen bliver pilen grå i stedet for rød & mener der står venter under. 

Sådan har jeg forstået det!

Anmeld

12. januar 2015

Chevro

Smilet skriver:

Kan du ikke det ved at trykke på brugerens navn. Og hvis i er "venner" kan du se den andens bedste venner og hvis i ikke er længere så står der no best friends. 

På flere af mine venner derpå, står der også no Best friends, men det er dem som sjældent bruger det :-) Som min mor eksempelvis 

Anmeld

12. januar 2015

SS82

Chevro skriver:

På flere af mine venner derpå, står der også no Best friends, men det er dem som sjældent bruger det :-) Som min mor eksempelvis 

Det ved jeg godt men tror også det er dem som har slettet en. Vi har en vi sender ud til de unge på mit job med og der er mange af dem som det står på er der tror jeg altdå ikke at det er fordi de ikke bruger den. Det er ternager som lever på deres snapchat ��

Anmeld

12. januar 2015

Chevro

Smilet skriver:

Det ved jeg godt men tror også det er dem som har slettet en. Vi har en vi sender ud til de unge på mit job med og der er mange af dem som det står på er der tror jeg altdå ikke at det er fordi de ikke bruger den. Det er ternager som lever på deres snapchat ��

Nå okay, det kan godt ske? Det har jeg aldrig prøvet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.