2 dage over og tør stadig ikke teste :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
12 svar
1 synes godt om
11. januar 2015

Mami

Hej med jer. 

Jeg er som overskriften siger gået 2 dage over nu  Og har ingen tegn på mens. 

MEN jeg tør simpelthen ikke teste, jeg er bange for at blive skuffet igen min yngste søn gik bort tilbage i maj månede 2014 og siden da har jeg haft en Sa og en bio, og jeg er så bange for at få igennem det igen. 

Jeg skal jo teste uanset, men kan man vente til uge 6? Så er jeg også sikker på det ikke er bio igen jeg tager Vitaminer, ryger og drikker ikke uanset hvad  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Mami skriver:

Hej med jer. 

MEN jeg tør simpelthen ikke teste, jeg er bange for at blive skuffet igen min yngste søn gik bort tilbage i maj månede 2014 og siden da har jeg haft en Sa og en bio, og jeg er så bange for at få igennem det igen. 

Jeg skal jo teste uanset, men kan man vente til uge 6? Så er jeg også sikker på det ikke er bio igen jeg tager Vitaminer, ryger og drikker ikke uanset hvad  

Kære Du

Det gør mig ondt at høre om dine tidligere tab. Det lyder som en ganske forfærdelig omgang du har været igennem . Med hensyn til dit spørgsmål: selvfølgelig kan man vente med at teste til uge 6, det sker der jo ikke noget ved - slet ikke når du i forvejen lever som du ville, hvis du var gravid. Men jeg vil omvendt sige, at der jo ikke er nogen helgardering i alt det her - så jeg ville nok teste for at få vished, vel viden at den første tid jo er usikker, uanset om man tester eller ej. Håber det bedste for dig. 

Anmeld

12. januar 2015

Mami

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære Du

Det gør mig ondt at høre om dine tidligere tab. Det lyder som en ganske forfærdelig omgang du har været igennem . Med hensyn til dit spørgsmål: selvfølgelig kan man vente med at teste til uge 6, det sker der jo ikke noget ved - slet ikke når du i forvejen lever som du ville, hvis du var gravid. Men jeg vil omvendt sige, at der jo ikke er nogen helgardering i alt det her - så jeg ville nok teste for at få vished, vel viden at den første tid jo er usikker, uanset om man tester eller ej. Håber det bedste for dig. 

Tusind tak for svar  

Det har været forfærdeligt og jeg kan næsten ikke stå oprejst længere jeg har besluttet at vente til uge 6 så er jeg forbi bio og min læge har lovet at henvise til tidlig scanning i uge 6, så skal jeg ikke gå med så meget uvished 

Anmeld

12. januar 2015

Milas14

Nu har jeg fået 3 børn og har aldrig hørt om noget der hedder bio??.. Hvad er det)

Anmeld

12. januar 2015

Mami

Milas14 skriver:

Nu har jeg fået 3 børn og har aldrig hørt om noget der hedder bio??.. Hvad er det)

Biokemisk graviditet. 

Fostret er ikke lvedygtigt og "skylles" ud inden uge 6, de fleste opdager ikke de har en. 

Anmeld

12. januar 2015

o1Mutte

Mami skriver:

Hej med jer. 

Puha du har ikke haft det nemt  

Men jeg tænker alligevel, vil du ikke stadig blive vildt ked af det hvis du begynder at bløde om en uge? For så vil du jo sikkert ha en mistanke om at du mister igen uanset..

Anmeld

12. januar 2015

Mami

o1Mutte skriver:

Puha du har ikke haft det nemt  

Men jeg tænker alligevel, vil du ikke stadig blive vildt ked af det hvis du begynder at bløde om en uge? For så vil du jo sikkert ha en mistanke om at du mister igen uanset..

Jo det ville jeg et eller andet sted, syntes bare det er så hårdt og stå med den positive test og alt tvivlen, men den vil selfølgelig værre der uanset hvad 

Anmeld

12. januar 2015

o1Mutte

Mami skriver:

Jo det ville jeg et eller andet sted, syntes bare det er så hårdt og stå med den positive test og alt tvivlen, men den vil selfølgelig værre der uanset hvad 

ja nemlig. Jeg ville teste og være glad.. For hvis man går og er bange og prøver ikke at være glad, ja så bliver man stadig knust hvis det går galt Så hellere prøve at nyde det lidt, selvom det er svært.. 

Anmeld

12. januar 2015

Mami

o1Mutte skriver:

ja nemlig. Jeg ville teste og være glad.. For hvis man går og er bange og prøver ikke at være glad, ja så bliver man stadig knust hvis det går galt Så hellere prøve at nyde det lidt, selvom det er svært.. 

Ja, jeg giver det lige et par dage endnu  

Anmeld

14. januar 2015

Mami

Nå testede med den fra rema den var negativ, så nu venter jeg bare på mens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.