Skal man selv ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2015

grinny

Ja jeg kom til at tænke på, skal man selv tage kontakt til Riget?

Trianglen har jo sendt henvisningen videre, men tager Riget så kontakt til os, eller omvendt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

esioul

grinny skriver:

Trianglen har jo sendt henvisningen videre, men tager Riget så kontakt til os, eller omvendt? 

Er ret sikker på de sender brev ud eller tager kontakt til jer når de har modtaget og behandlet "sagen"

Anmeld

11. januar 2015

grinny

esioul skriver:

Er ret sikker på de sender brev ud eller tager kontakt til jer når de har modtaget og behandlet "sagen"

Okay, så venter jeg spændt 

Anmeld

11. januar 2015

stinemavepine

Jep, de kontakter jer. Der kommer et brev med en med en del papirer I skal udfylde. Så det er bare at være tålmodig - det bliver du verdensmester i, hvis du ikke allerede er det 

Anmeld

11. januar 2015

grinny

stinemavepine skriver:

Jep, de kontakter jer. Der kommer et brev med en med en del papirer I skal udfylde. Så det er bare at være tålmodig - det bliver du verdensmester i, hvis du ikke allerede er det 

Men sidst jeg var hos Trianglen var det en med fra Riget, hun sagde at vi ikke skal igennem alt det med sende breve frem og tilbage, for alle vigtige oplysninger får de af Trianglen - så tænker at der bare bliver sendt et brev med en tid så?

Anmeld

11. januar 2015

Mette0105

Jeg ville ringe, det går meget hurtigere :-).. 

Anmeld

11. januar 2015

esioul

grinny skriver:

Men sidst jeg var hos Trianglen var det en med fra Riget, hun sagde at vi ikke skal igennem alt det med sende breve frem og tilbage, for alle vigtige oplysninger får de af Trianglen - så tænker at der bare bliver sendt et brev med en tid så?

ja tænker i får brev med tid til infosamtale

Anmeld

11. januar 2015

stinemavepine

Nå, men det er jo dejligt  Mon det så ikke bare er som en anden skriver, at I får brevet hvor der står "kom til infoaften denne dag" og I derefter kan starte.

Men hey, du kan jo også sagtens prøve at give dem et kald og høre dem om de kan se noget i systemet. Tror dog, der godt kan være noget ventetid. Vi ventede i hvert fald et par måneder før vi kunne starte. Til gengæld er de meget søde og dygtige på Fertilitetsklinikken på Riget 

Anmeld

11. januar 2015

xStinepigen

grinny skriver:

Hold øje med din eboks, de skulle gerne selv sende brev til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.