Anonym skriver:
Hej!
Jeg har brug for at dele min historie, og jeg håber i vil lytte 
Jeg er 22 år, og bor nu med min kæreste gennem 2 år, i en ejerlejlighed med fin økonomi.
Vi prøver at få et barn, og har forsøgt siden september. Øv
Jeg overtalte min kæreste til at få barn, men nu er han helt med på ideen, og er skuffet hver måned jeg ikke er gravid.
Personligt har jeg tænkt meget over hvorfor jeg ønsker mig et barn..
Et år før jeg fik min nuværende kæreste, havde jeg en abort med min eks.
På det tidspunkt havde jeg slet ikke overvejet at få et barn, og det lå i kortene at det skulle ikke være.
Først nogle måneder efter aborten har det "ordentligt" påvirket mig. Det er svært ikke at regne sig frem til hvor gammel barnet havde været idag, og hvordan mit liv havde været hvis jeg faktisk havde fået barnet.
Jeg blev gravid efter en enkelt kikser, og fik en medicinsk abort.
Så havde egentlig regnet med at jeg ville blive gravid med det samme nu hvor jeg faktisk prøver, over mange måneder..!
Hvorfor sker der ikke noget? Er ens chancer for graviditet mindre pga man har gennemført en abort?
En masse triste tanker, håber virkelig jeg snart bliver gravid.
En god aften til jer alle 
Jeg har sådan ca stået i samme situation som dig.
for 3 år siden fik jeg en abort med en daværende kæreste (x nu) jeg valgte det da jeg ikke var klar til at få barn, vi havde ikke råd til det, og følte mig presset af mine forælder.
Det førs halve år havde jeg det fint med det men da jeg sådan rigtigt kom til at tænke på hvad jeg havde gjordt, og dagen hvor termin var blev jeg virkelig skidt over det.
Jeg har idag lært at accptere min beslutning, kan jo ikke ændre på det.
jeg fandt så min kæreste og da vi havde været sammen i lidt over et år, valgte vi at få fjernet min spiral, at det skulle tage 11 måneder 1 SA og en bio havde vi dog ikke regnet med. Men nu venter vi os lykkeligt er dog kun i 6+6 men det ser ud til at lykkes denne gang
Jeg vil sige til at stop med at bekymre dig om aborten har gjordt noget, for den bekymring havde jeg også og indag er jeg ked af jeg har bruge så meget tid på at bekymre mig istedet for at nyde mit liv og min kommende mand.