Er startet på nedregulering til ivf behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2015

R.N.

Jeg erstartet på nedregulering til IVF behandling på fertilitetsklinikken i Horsens. Og startet på indsprøjtning som hedder Gonapeptyl som kun skal gøres en gang om dagen i stedet for Syneralla som er næsespray som skal tages 3 gange dagligt.  Så det er jeg heldigvis blevet fri for at tage

Så skal til kontrol den 22.1 for at se om mine follike er blevet udviklet osv. Det er jeg spændt på om de er udviklet sig som de skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

LilleMie

R.N. skriver:

Jeg erstartet på nedregulering til IVF behandling på fertilitetsklinikken i Horsens. Og startet på indsprøjtning som hedder Gonapeptyl som kun skal gøres en gang om dagen i stedet for Syneralla som er næsespray som skal tages 3 gange dagligt.  Så det er jeg heldigvis blevet fri for at tage

Så skal til kontrol den 22.1 for at se om mine follike er blevet udviklet osv. Det er jeg spændt på om de er udviklet sig som de skal

Held og lykke med det hele! Jeg krydser fingre for, at det lykkes for jer og at du ikke bliver alt for påvirket af hormonerne 

Anmeld

11. januar 2015

R.N.

LilleMie skriver:

Held og lykke med det hele! Jeg krydser fingre for, at det lykkes for jer og at du ikke bliver alt for påvirket af hormonerne 

Takker for det Lille Mie.... jeg er også selv spændt på det hele meen med de hormonere puha er i det røde felt  så prøver at få slappet en del af når jeg er alen for der er ikke nogen der skal sige noget forkert til mig før jeg er i det røde felt

Anmeld

12. januar 2015

LilleMie

R.N. skriver:

Takker for det Lille Mie.... jeg er også selv spændt på det hele meen med de hormonere puha er i det røde felt  så prøver at få slappet en del af når jeg er alen for der er ikke nogen der skal sige noget forkert til mig før jeg er i det røde felt

Øv at du reagerer så meget på hormonerne

Jeg har ikke selv prøvet nedregulering, da jeg var i kort behandling, så jeg ved ikke hvordan jeg vil reagere på de hormoner. Selve stimulationen med Gonal-F mærkede jeg ikke rigtig noget til. Men jeg er i gang med fryseforsøg nu, og nu kan jeg også godt mærke, at jeg ind i mellem ikke er mig selv, og jeg har haft dage, hvor jeg har tuder rigtig meget (uden en egentlig årsag). Hormoner er en bitch, men hvad gør man ikke for at få ønskebarnet 

Anmeld

12. januar 2015

Carina:-)

Held og lykke- krydser for en baby.

Har selv et familemedlem der i dag er startet på behandling. Hun skal også stikke sig dagligt ,men hendes er 5 gang de forsøger så hun er jo garvet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.