Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var 23, min kæreste var 26. Jeg fyldte 24 og kæresten 27, inden vi blev forældre, til vores datter Freia < 3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Venter sig :) skriver: Jeg er 47 og har termin D 11/2 , min mand bliver 49 sidst på md, vi har været sammen siden 1987. Vi glæder tosset meget over det endelig lykkedes, det går så fint med vores kommende lille pige, hun følger kurven og alt er som det skal være.
Jeg er 47 og har termin D 11/2 , min mand bliver 49 sidst på md, vi har været sammen siden 1987.
Vi glæder tosset meget over det endelig lykkedes, det går så fint med vores kommende lille pige, hun følger kurven og alt er som det skal være.
hvor er det dog en kæmpe dejlig gave i får jer jeg fik så stort et smil da jeg læste dit indlæg.. det er virkelig fantastisk at i endelig får jeres barn.. der kan man jo se at tingene sommetider lykkes når man kæmper ... i må virkelig havde et fantastisk dejlig liv..
debbie19 skriver: hvor er det dog en kæmpe dejlig gave i får jer jeg fik så stort et smil da jeg læste dit indlæg.. det er virkelig fantastisk at i endelig får jeres barn.. der kan man jo se at tingene sommetider lykkes når man kæmper ... i må virkelig havde et fantastisk dejlig liv..
Mange Tak,, Vi føler os super heldige, og kan næsten ikke vente er så spændt på at se hende
det kan jeg godt forstå
Vi var 20, da vi "gik i gang", 21 ved positiv test, 22 ved lillepigens fødsel. Vi bliver forældre til nr. 2 som 23-årige
Og ja, faren og jeg er jævnaldrende, med kun en måned til forskel
Vi var begge 22.
Anonym skriver: Lidt nysgerrig Hvor gamle var i da i blev gravide med den første? Jeg er 21 og kæresten er 23, vi skal teste på tirsdag
Lidt nysgerrig
Hvor gamle var i da i blev gravide med den første?
Jeg er 21 og kæresten er 23, vi skal teste på tirsdag
Vi var 21 og 22 - det er en fin alder til nummer 1
held og lykke
Hvor er det dejligt at se at der er så mange unge!
Vi prøver at blive gravide, 22 og 26 år gamle
25 og 29 år
LilleSpir skriver: Jeg er 21 og min kæreste er 23.. Vi har forsøgt i et par måneder nu
Jeg er 21 og min kæreste er 23.. Vi har forsøgt i et par måneder nu
Det er ligesom os
Jeg skal teste på tirsdag, er begyndt at få kvalme og ømme dutter (har dog kun været her til aften, håber det fortsætter)
Vi er i gang med cyklus 7.
Held og lykke til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128