mommy85 skriver:
Har gået hjemme det meste af sidste uge, fordi jeg får det dårligt når jeg står op i mere end 30 min. Bliver svimmel, får koldsved og hjertebanken. Kan også vågne om natten med hjertebanken og koldsved og kan begynde at græde når jeg bliver irriterret. Min læge har givet mig piller mod mavesyre efter en snak i telefonen og siger det nok bare er almindelige graviditetsgener. Min far tror det er stress pga arbejdet der gør at jeg får det fysisk dårligt. Arbejder på fabrik hvor vi står op hele dagen ved samlebånd, og man kan derfor ikke altid lige tage et par sekunders pusterum. De fleste dage løfter jeg mellem 3-7 ton om dagen dog kun 8 kilo pr gang.
Jeg er noget enig med din far. Jeg er ret sikker på at din krop fortæller dig at du skal tage det med ro, at den ikke kan klare alt det.
Jeg ville snakke med din chef, og se om der ikke er noget andet du kan lave, i hvert i noget tid, så du lige kan få lidt ro i kroppen. Hvis du ikke kan stå mere end 30minutter, skal du jo virkelig tage mange pauser og det sænker jo også arbejdet, og det virker jo ikke for nogen. Så hellere se om du ikke kan lave noget andet, bytte med en eller anden.
Anmeld