30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Tak vi røg ellers i en konflikt igår da vi fortalte det til hende og min mand forældre. Hun synes det var en tarvelig dag vi fortalte det på nu når hun var midt i et huskøbe og det var altså vigtigere.
mener hun.
Men skidt vi to forskellige typer og netop derfor vil jeg gerne prøve at komme tættere på hende.
Okay.
husk at mærke hvad du selv har brug for også. Det er dig der skal have barn, ikke hende.
måske er hun ikke interesseret i at være mere end bare faster.
siger det fordi man let kan blive såret når det handler om de store følelser der følger med børn.
min svigerinde var med til fødslen, fordi svigermor og manden pressede mig. Den oplevelse skulle hun da have. Og hun var også en god hjælp under fødslen, men har ikke vidst den store interesse siden. Hun dukker heller ikke op til børnefødselsdage, giver ikke jule-/fødselsdagsgaver osv.
Og det har faktisk såret mig at hun var med til det store øjeblik og så var min søn ikke synderligt spændene mere.
Jeg ville elske at få lov at have en stor rolle i min brors datters liv, jeg ville seriøst gå op i det og sikkert være for meget af det gode. Men det har jeg så ikke mulighed for da vi aldrig har fået lov at se hende.
Så folk er åbenbart meget forskellige, selv når det omhandler engagement for den tætteste familie børn.
Anmeld