Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2015

Lillesif

Hvorfor sker det aldrig, mit håb svigter mig af og til
14. Cyklus var heller ikke den heldige cyklus
Og jeg tænker at en test ville vise bare en antydning i dag 3+5 hvis der var noget.
Hvorfor i himlens navn er det så svært?
Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Meandu

Lillesif skriver:

Hvorfor sker det aldrig, mit håb svigter mig af og til
14. Cyklus var heller ikke den heldige cyklus
Og jeg tænker at en test ville vise bare en antydning i dag 3+5 hvis der var noget.
Hvorfor i himlens navn er det så svært?
Øv!

14 mdr er lang tid har du været ved lægen? Jeg plejer ikke at kunne teste 3+5. Måske er der stadig håb? 

Anmeld

10. januar 2015

Lillesif

Meandu skriver:

14 mdr er lang tid har du været ved lægen? Jeg plejer ikke at kunne teste 3+5. Måske er der stadig håb? 

Vi er blevet insimineret en gang, som ikke lykkedes. Og i denne cyklus havde klinikken juleferie da jeg havde æl:/. Så jeg prøvede den alternative vej med babyklister og akupunktur.

klinikken siger at at jeg har masser af æg og de er fine i størrelsen. Grunden til at det nok ikke er så let, er en blanding af at jeg har fået et højt keglesnit, min alder - er lige blevet 38 den 3. Januar, og at min kærestes sædkvalitet er lidt nedsat. 

Med mine to store børn... Øhm... Unge mennesker på 19 og snart 16, blev jeg gravid inden jeg så mig om, så det er virkelig svært at forstå, at der ikke sker noget.

Håber næste insimination virker, det er bare nogle gange svært st bevare optimismen.

Men tak for at du spurgte

Hvor længe har du prøvet?

Anmeld

10. januar 2015

Meandu

Lillesif skriver:

Vi er blevet insimineret en gang, som ikke lykkedes. Og i denne cyklus havde klinikken juleferie da jeg havde æl:/. Så jeg prøvede den alternative vej med babyklister og akupunktur.

klinikken siger at at jeg har masser af æg og de er fine i størrelsen. Grunden til at det nok ikke er så let, er en blanding af at jeg har fået et højt keglesnit, min alder - er lige blevet 38 den 3. Januar, og at min kærestes sædkvalitet er lidt nedsat. 

Med mine to store børn... Øhm... Unge mennesker på 19 og snart 16, blev jeg gravid inden jeg så mig om, så det er virkelig svært at forstå, at der ikke sker noget.

Håber næste insimination virker, det er bare nogle gange svært st bevare optimismen.

Men tak for at du spurgte

Hvor længe har du prøvet?

Det var da træls at du havde æl i ferien nu har du jo to børn i forvejen, så du kan jo blive gravid. Det er det vigtigste men kan virkelig godt forstå din frustration. Det er så svært at være optimistisk efter så langt tid. Jeg krydser alt for at det snart lykkes jeg har lige været igennem en MA, så det er første cyklus vi prøver i

Anmeld

10. januar 2015

Lillesif

Meandu skriver:

Det var da træls at du havde æl i ferien nu har du jo to børn i forvejen, så du kan jo blive gravid. Det er det vigtigste men kan virkelig godt forstå din frustration. Det er så svært at være optimistisk efter så langt tid. Jeg krydser alt for at det snart lykkes jeg har lige været igennem en MA, så det er første cyklus vi prøver i

Åh... Det er jeg ked af at høre... Jeg krydser for at det hurtigt bliver din tur igen

Ja, det skal nok lykkes, men ryger bare ned i et sort hul når det ikke lykkes, det er hårdt hver måned at være forventningsfuld og så blive skuffet ...

Men i optimismens tegn og det faktum at det er 2015 - så skal det nok lykkes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.