Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:ok... platte jokes!!! Hvad kalder blondinen sin zebra?
Sujan skriver:hmmmm. ved jeg ikke
Caroline86 skriver:PLET
Dutte84 skriver:Haha... Kom ikke og sig at mænd ikke har følelser. De har faktisk 2... Enten er de sultne ellers er de liderlige!!!!!
Blondinen blev spurgt om sin fødselsdato. - "Det er den 23 Juli."- "Hvilket år?" - (Irriteret) "Hvert år!"
En almindelig dag på kontoret
CheEn alminde
Chefen modtager et opkald fra en af hans medarbejdere. MA: Jeg kan ikk komme idag. Jeg har ondt i hovedet, maven og ryggen. CHefen: ved du hvad? når jeg har det sådan så plejer jeg at bede min kone om at give mig et blowjob, så går det væk. Medarbejderen ringer tilbage lidt senere. MB: Det virkede! jeg er på vej. forresten skal du huske at have mælk med hjem fen modtager et opkald fra en af hans medarbejdere. MA: Jeg kan ikk komme idag. Jeg har ondt i hovedet, maven og ryggen. CHefen: ved du hvad? når jeg har det sådan så plejer jeg at bede min kone om at give mig et blowjob, så går det væk. Medarbejderen ringer tilbage lidt senere. MB: Det virkede! jeg er på vej. forresten skal du huske at have mælk med hjem
Chefen modtager et opkald fra en af hans medarbejdere. MA: Jeg kan ikk komme idag. Jeg har ondt i hovedet, maven og ryggen. CHefen: ved du hvad? når jeg har det sådan så plejer jeg at bede min kone om at give mig et blowjob, så går det væk. Medarbejderen ringer tilbage lidt senere. MB: Det virkede! jeg er på vej. forresten skal du huske at have mælk med hjem
JustAnotherName skriver: Blondinen blev spurgt om sin fødselsdato. - "Det er den 23 Juli."- "Hvilket år?" - (Irriteret) "Hvert år!"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128