Anonym skriver:
Hej piger
I går tog jeg en graviditetstest da jeg siden jul har haft det underligt. Haft mange symptomer. Er ikke første gangs gravid. Jeg venter faktisk først mens her søndag eller mandag. Tog en test og ´blev forstyrret så gemte den væk og fik først tjekket flere timer efter der var en fin streg svag men den var der. Tog en test igen og inden for tiden var der en ultra svag streg nærmere skyggestreg. Her til morgen var testen negativ altså helt blank efter 3 min. ´Jeg tænker jeg tager en test til mandag. Men nogen som har været gravide med gravidites tests som mine? Jeg har mange symptomer men det kan jo være psyken der driller. Hvad siger I?
Jeg har lige selv været der... Testede on-off positiv i to uger, men så fik jeg et par dages blødninger og nu er de negative ligesom blodprøven. Så tror det var en tidlig SA jeg var ude for...
Det var lidt frustrerende; havde ligamentsmerter, ondt i lænden, tissede om natten og humørsyg. Men ingen kvalme og ømme bryster.
Tror primært årsagen var at mine slimhinder ikke var klar efter MA og udskrabning.
Håber den er positiv om nogle dage

Anmeld