nogle børnehave pædagoger tilstede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.202 visninger
20 svar
8 synes godt om
9. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej...

Er anonym for at skåne mit barn, samt ikke offentligt hænge børnehaven ud...

Jeg vil gerne vide hvor meget der skal dokumenteres veddet enkle barn? 

Vi er løbet ind i at vi undre os meget over at der ikke erdokumenteret ret meget i de knap 3 år h*nhar gået der....Vi ved der er arbejdet med mange forskellige områder ved vores barn... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

LinLin

Anonym skriver:

Hej...

Vi er løbet ind i at vi undre os meget over at der ikke erdokumenteret ret meget i de knap 3 år h*nhar gået der....Vi ved der er arbejdet med mange forskellige områder ved vores barn... 

Hvad mener du? Dokumentation af hvad; Hvad de laver? Dit barns trivsel og udvikling?

Anmeld

9. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej...

Hvad mener du med dokumenteres? Tænker du at der skal skrives hvordan de har arbejdet med det enkelte barn eller sådan generelt hvad de har lavet/arbejdet med på stuen? 

Anmeld

9. januar 2015

Chantie

Og jo mere der skal dokumenteres jo mere tid går der fra børnene...

Anmeld

9. januar 2015

hmg86

Der dokumenteres hvis der er tale om et barn, hvor der skal sættes ekstra ind, altså hvis der skal flere ressourcer på i form af psykolog, fysioterapeut, regionspædagog eller lignende. Der dokumenteres selvfølgelig også hvis der er mistanke om et barn der mistrives i hjemmet.

Ellers bliver der ikke skrevet ned andet end det gængse som f.eks. sprogtest, som ikke længere udføres på alle børn..

Men som andre har spurgt, er det noget bestemt du tænker på?

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

Vi har et barn som rent fagligt, og sprogligt er meget veludviklet, men barnet har problemer med at koncentrere sig og være fastholdt i en aktivitet til denne er færdiggjort. Barnet har i de 3 år i børnehaven haft problemer med at styre sit temperament, vi har haft mange snakke og møder omkring disse fokus områder. Er det mig der er helt ved siden af når jeg har en forventning om at der ligger noget skriftligt omkring alt det?

Anmeld

10. januar 2015

Meandu

Anonym skriver:

Vi har et barn som rent fagligt, og sprogligt er meget veludviklet, men barnet har problemer med at koncentrere sig og være fastholdt i en aktivitet til denne er færdiggjort. Barnet har i de 3 år i børnehaven haft problemer med at styre sit temperament, vi har haft mange snakke og møder omkring disse fokus områder. Er det mig der er helt ved siden af når jeg har en forventning om at der ligger noget skriftligt omkring alt det?

Hvis det har været et problem, og hvis i har været til møder omkring barnet, så mener jeg at der burde ligge dokumentation omkring dette. Har du spurget pædagogerne omkring det? Og hvad skal du bruge det til ? undre mig over det, ikke negativt ment )) 

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hvad mener du? Dokumentation af hvad; Hvad de laver? Dit barns trivsel og udvikling?

Jeg forventer ikke at få noget skriftlig om hvad de laver hver dag, det er nærmere om barnets udvikling, især når der har været holdt møder mange gange i løbet af de 3 år... Omkring at barnet har problemer med fastholdelse i en aktivitet, at barnet har svært ved at sidde stille, at barnet kan have problemer med sit temperament. 

Det forventer jeg er skriftligt, samt der ligger evalueringer omkring tiltag, samt der ligger referater af møder. 

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

Meandu skriver:

Hvis det har været et problem, og hvis i har været til møder omkring barnet, så mener jeg at der burde ligge dokumentation omkring dette. Har du spurget pædagogerne omkring det? Og hvad skal du bruge det til ? undre mig over det, ikke negativt ment )) 

Jeg har skrevet til lederen efter at jeg har fået 4 dokumenter udleveret, det er en ny leder der er kommet, og hun mener bestemt heller ikke det er godt nok. 

Grunden til jeg vil have det udleveret er sagen uvedkommen..

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Der dokumenteres hvis der er tale om et barn, hvor der skal sættes ekstra ind, altså hvis der skal flere ressourcer på i form af psykolog, fysioterapeut, regionspædagog eller lignende. Der dokumenteres selvfølgelig også hvis der er mistanke om et barn der mistrives i hjemmet.

Ellers bliver der ikke skrevet ned andet end det gængse som f.eks. sprogtest, som ikke længere udføres på alle børn..

Men som andre har spurgt, er det noget bestemt du tænker på?

Se svaret længere oppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.