Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
12 svar
2 synes godt om
9. januar 2015

Malene1994

Hej

Jeg er lidt i vildrede .. Og håber I måske kan give mig lidt ro på..

Jeg har hormonspiral, og har haft den siden Maj. I August troede jeg at jeg var gravid, var bare spiralen.. Her for 3 uger siden begyndte mine brystvorter og klø som bare fanden, men lagde ikk mere i det.. Et par dage efter fik jeg min mens, selvom den var ret underlig .. Blødte ikk så meget som jeg plejer, og den stoppede og kom igen når den følte for det? .. og her inden for den sidste uge - 14 dage er jeg begyndt at få meget kvalme, ondt i underlivet, træt, stadig kløende brystvorter, madlede, humørsvingninger.. 

Jeg ved godt at jeg skal ha' taget en test, men den kan jeg desværre først få købt på mandag ..

Aner ikk om jeg er købt eller solgt ..

Vil lige siges at min kæreste skyder med skarpt.. han kunne ha' haft 7 børn nu, så spørgsmålet er jo lidt om den har ramt plet denne gang .. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

Papillon

Har ikke selv haft spiral, men har hørt, at man kan mærke snorene fra den, og dermed mærke efter om den stadig sidder der. Ved du om den gør det?

Alt det du oplever af symptomer kan være forårsaget af psyken, fordi du måske tror, du er gravid. Om det er en graviditet, kan kun testen svare på 

Til sidst må jeg lige spørge, hvordan ville han kunne være blevet far 7 gange? Har han været part i 7 graviditeter tidligere eller hvordan? Studsede bare lidt over det.

Anmeld

9. januar 2015

Malene1994

Papillon skriver:

Har ikke selv haft spiral, men har hørt, at man kan mærke snorene fra den, og dermed mærke efter om den stadig sidder der. Ved du om den gør det?

Alt det du oplever af symptomer kan være forårsaget af psyken, fordi du måske tror, du er gravid. Om det er en graviditet, kan kun testen svare på 

Til sidst må jeg lige spørge, hvordan ville han kunne være blevet far 7 gange? Har han været part i 7 graviditeter tidligere eller hvordan? Studsede bare lidt over det.

Ja kan stadig mærke snorene, men derfor kan man godt stadig være gravid .. Jeg har ikk tænkt over at jeg kunne være gravid, før kvalmen virkelig tog overhånd, det eneste jeg kan spise er chokolade, og er normalt ikk til chokolade .. 

Ja han har været part i 7 graviditeter, hvor de enten har tabt eller fået en abort .. 

Anmeld

9. januar 2015

Papillon

Malene1994 skriver:

Ja kan stadig mærke snorene, men derfor kan man godt stadig være gravid .. Jeg har ikk tænkt over at jeg kunne være gravid, før kvalmen virkelig tog overhånd, det eneste jeg kan spise er chokolade, og er normalt ikk til chokolade .. 

Ja han har været part i 7 graviditeter, hvor de enten har tabt eller fået en abort .. 

Hm, ja forstår godt din mistanke  Håber du får testet snarest, så du kan få en afklaring 

Og tak for svaret, så fik jeg stillet min nysgerrighed.

Anmeld

9. januar 2015

Malene1994

Papillon skriver:

Hm, ja forstår godt din mistanke  Håber du får testet snarest, så du kan få en afklaring 

Og tak for svaret, så fik jeg stillet min nysgerrighed.

Synes virkelig det er underligt.. Men det kan self også bare være spiralen der driller igen, men så skal den ud .. det har min læge sagt .. Jeg kan desværre først teste på mandag, men er det ikk ligemeget hva tid på døgnet det er??

Jamen det var så lidt

Anmeld

9. januar 2015

Papillon

Malene1994 skriver:

Synes virkelig det er underligt.. Men det kan self også bare være spiralen der driller igen, men så skal den ud .. det har min læge sagt .. Jeg kan desværre først teste på mandag, men er det ikk ligemeget hva tid på døgnet det er??

Jamen det var så lidt

Øv  Uanset hvad, går ikke udfra, du ønsker graviditet, når nu du har spiral.

Det er vist bedst om morgenen, og ellers skal der være gået mindst 4 timer siden sidste toiletbesøg, har jeg hørt  Det er af hensyn til koncentrationen af HCG, som testen måler 

Anmeld

9. januar 2015

Malene1994

Papillon skriver:

Øv  Uanset hvad, går ikke udfra, du ønsker graviditet, når nu du har spiral.

Det er vist bedst om morgenen, og ellers skal der være gået mindst 4 timer siden sidste toiletbesøg, har jeg hørt  Det er af hensyn til koncentrationen af HCG, som testen måler 

Altså mig og kæresten har snakket om det, og er jeg gravid, selvom det er på spiral, så vil vi beholde det .. Men da jeg fik lagt spiralen op i Maj, så nej men nu ser tingene noget anderledes ud .. 

Oka, så blir det nok først tirsdag morgen jeg får den taget . 

Anmeld

9. januar 2015

l.kjoeller

Malene1994 skriver:

Altså mig og kæresten har snakket om det, og er jeg gravid, selvom det er på spiral, så vil vi beholde det .. Men da jeg fik lagt spiralen op i Maj, så nej men nu ser tingene noget anderledes ud .. 

Oka, så blir det nok først tirsdag morgen jeg får den taget . 

Afhængig  af typen af spiral  vil man nok anbefale abort hvis du er gravid  kan have skadet fosteret 

Anmeld

9. januar 2015

Malene1994

l.kjoeller skriver:

Afhængig  af typen af spiral  vil man nok anbefale abort hvis du er gravid  kan have skadet fosteret 

det er desværre en hormon spiral .. Men min læge har sagt, at det vidst nok er muligt at fuldføre en graviditet hvis man fjerner spiralen i god tid (tidligt i graviditeten) .. Men tvivler bare på at det er min psyke der driller .. 

Anmeld

9. januar 2015

l.kjoeller

Malene1994 skriver:

det er desværre en hormon spiral .. Men min læge har sagt, at det vidst nok er muligt at fuldføre en graviditet hvis man fjerner spiralen i god tid (tidligt i graviditeten) .. Men tvivler bare på at det er min psyke der driller .. 

Ok. Godt du har snakket  med lægen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.