Skilsmisse og hvor er selvtilliden blevet af ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger 

vi er blevet skilt og vi har børn sammen 

hvirfor føler jeg mig så grim og lige meget hvad jeg gør så hjælper det ik  

hvsd skal der gøres for at jeg Ka komme videre og over denne periode

eller kommer man aldrig over det ? 

Det er så hårdt at sommetider ka jeg ik trække vejret ... Føler mænd kommer hurtige over sådan noget end kvinder ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

Sujan

Anonym skriver:

Hej piger 

Det er så hårdt at sommetider ka jeg ik trække vejret ... Føler mænd kommer hurtige over sådan noget end kvinder ��

Kæmpe kram herfra.. Har ikke nogen løsning, men ved hvor skide hårdt det er!!! 

Anmeld

9. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger 

Jeg tror meget, det bunder i, hvem der har ønsket skilsmissen. Jeg har selv bedt om en for mange år siden, og jeg var afklaret, da jeg gik ud af døren og allerede videre i mit liv der, så det var forholdsvist nemt at rykke videre til næste skridt, for nogle har det sikkert også set ud til at gå hurtigt. Vi havde ikke børn.

Det lyder til at være regulære angstanfald, du får - det må du ikke sidde overhørigt, måske du skulle få nogle samtaler med din egen læge og få nogle værktøjer til at håndtere dem.

Held og lykke.

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg tror meget, det bunder i, hvem der har ønsket skilsmissen. Jeg har selv bedt om en for mange år siden, og jeg var afklaret, da jeg gik ud af døren og allerede videre i mit liv der, så det var forholdsvist nemt at rykke videre til næste skridt, for nogle har det sikkert også set ud til at gå hurtigt. Vi havde ikke børn.

Det lyder til at være regulære angstanfald, du får - det må du ikke sidde overhørigt, måske du skulle få nogle samtaler med din egen læge og få nogle værktøjer til at håndtere dem.

Held og lykke.

Vi har begge været enig om det 

men det gør så ondt i hjertet at sidde her med ungerne og han er allerede flyttet ind i sit nye lejlighed og er klar på st feste løs med sine venner og finde nye damer ... Hvordan kan de ???

Anmeld

9. januar 2015

Sissel

Anonym skriver:

Vi har begge været enig om det 

men det gør så ondt i hjertet at sidde her med ungerne og han er allerede flyttet ind i sit nye lejlighed og er klar på st feste løs med sine venner og finde nye damer ... Hvordan kan de ???

Tror du ikke det er hans måde at komme videre på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.