Svamp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
4 synes godt om
9. januar 2015

modesty

Ååååh, jeg har fået svamp...  Og så her på en fredag op til en weekend... Jeg har brugt Canesten siden i formiddags, men det lader ikke til at virke. Er der andre midler man kan købe i håndkøb??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

VNB

modesty skriver:

Ååååh, jeg har fået svamp...  Og så her på en fredag op til en weekend... Jeg har brugt Canesten siden i formiddags, men det lader ikke til at virke. Er der andre midler man kan købe i håndkøb??

Brentan Vaginal kapsler - og de virker!

Anmeld

9. januar 2015

Clisolka

modesty skriver:

Du kan også afhjælpe det med Brentan salven, det har jeg måttet ty til engang. Det er ikke lige så effektivt som Canesten, men det hjælper da på kløen 

Anmeld

10. januar 2015

ramona

Jeg havde det lige før jul. Min læge udskrev 2 piller til mig en jeg skulle tage med det samme og en to dage efter og det hjalp. Måske du kan få det ved telefonisk kontakt

Anmeld

10. januar 2015

modesty

ramona skriver:

Jeg havde det lige før jul. Min læge udskrev 2 piller til mig en jeg skulle tage med det samme og en to dage efter og det hjalp. Måske du kan få det ved telefonisk kontakt

Jeg har lige snakket med vagtlægen, som udskrev en recept. Skal ned og hente pillerne om lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.