Føler mig så tosset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2015

karioka

Jeg er 6+4 i dag, og har første undersøgelse hos min læge d. 22. I sidste uge var jeg på ferie og her oplevede jeg kraftige ligamentsmerter (antager jeg - er første gangs gravid), voldsomt ømme bryster, kvalme og madlede. Efter at være kommet hjem igen er jeg så ikke længere ramt af nogle af generne, så tænker jo naturligt at en del har skyldtes de uvante omgivelser og madretter. 

Baby.dk er en fantastisk side, men ihhh hvor kan jeg dog læse mig urolig herinde med alle de ubehagelige oplevelser nogle af jer derude har! Her til eftermiddag blev nervøsiteten så slem at jeg tog en æl mere for at se at den stadig var positiv (LH krydsreagerer jo med hCG). Den var heldigvis positiv med det samme. Ved godt det ikke er en garanti for noget, men det hjalp lidt på uroen.

Antager ikke at jeg er den eneste der har gjort tossede ting under graviditeten for at berolige mig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

maak

karioka skriver:

Jeg er 6+4 i dag, og har første undersøgelse hos min læge d. 22. I sidste uge var jeg på ferie og her oplevede jeg kraftige ligamentsmerter (antager jeg - er første gangs gravid), voldsomt ømme bryster, kvalme og madlede. Efter at være kommet hjem igen er jeg så ikke længere ramt af nogle af generne, så tænker jo naturligt at en del har skyldtes de uvante omgivelser og madretter. 

Baby.dk er en fantastisk side, men ihhh hvor kan jeg dog læse mig urolig herinde med alle de ubehagelige oplevelser nogle af jer derude har! Her til eftermiddag blev nervøsiteten så slem at jeg tog en æl mere for at se at den stadig var positiv (LH krydsreagerer jo med hCG). Den var heldigvis positiv med det samme. Ved godt det ikke er en garanti for noget, men det hjalp lidt på uroen.

Antager ikke at jeg er den eneste der har gjort tossede ting under graviditeten for at berolige mig selv?

Du er bestemt ikke alene

Jeg har ikke haft ret mange symptomer gennem hele graviditeten, og de første 12 uger havde jeg meget svært ved at forholde mig til at jeg faktisk var gravid. Det er faktisk først gået sådan rigtig op for mig efter 16. uge hvor jeg begyndte at mærke liv derinde  

Så kan kun sige at du skal nyde ikke at have en masse træls symptomer, og så bare skå koldt vand i blodet Og ikke lade dig skræmme af alle de historier herinde - alle de gode historier bliver bare ikke delt på samme måde

Anmeld

9. januar 2015

minførste

Jeg tog også en ekstra graviditetstest - i uge 7 mener jeg. Jeg følte mig også lidt tosset for min fornuft vidste jo godt at jeg var gravid men jeg havde alligevel brug for en ny visuel bekræftigelse. Fjollet ja men det gav mig ro 

Anmeld

9. januar 2015

Papillon

Jeg oplevede lignende i første graviditet. Gik fra kvalme, murren i underlivet og voldsom træthed til lige pludselig at have det helt fint og normalt. Intet var galt, bare fordi jeg have det godt igen

Denne gang mærker jeg heller ikke meget for tiden. Lidt kvalme af og til, og konstant sult. Tror først jeg rigtig tror på, at der gemmer sig en spire derinde, når jeg ser den på en scanning  Er forresten 7+4 i dag.

Anmeld

10. januar 2015

lillespir26

Jeg havde symptomer de første 12 uger også stoppede de helt til babyen virkelig begyndte at sparke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.