Mad i lufthavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

Lotus86

Du kan sagtens have mad med på flyet, efter Security er der jo ingen der tjekker jeres tasker Vi har næsten altid et eller andet med, og det er der aldrig blevet sagt noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Foreversmile

Lotus86 skriver:

Du kan sagtens have mad med på flyet, efter Security er der jo ingen der tjekker jeres tasker Vi har næsten altid et eller andet med, og det er der aldrig blevet sagt noget

Fedt Tror jeg beholder bestillingen på mad til den store og så ellers bare fylde tasken med godter 

Anmeld

13. januar 2015

Janey

Profilbillede for Janey
Foreversmile skriver:

Har faktisk lige bestilt turen til Tenerife 

Jeg har bestilt ved spies og der står at man ikke må medbringe madvarer på flyet, så jeg bestilte mad til min søn så vi er på den sikre side Men er det "bare" noget de skriver for at man bestiller mad på flyet? Eller er det rigtig nok?

Det er noget, de skriver for, at I skal købe maden ved dem ligesom flere biografer skriver, at man ikke må medbringe eget slik og sodavand. Der er ikke nogen lovregler om, at man ikke må medbringe egen mad i lufthavnen (medmindre det er flydende ). De kan så godt sige, at I ikke må spise det i deres fly, men mon stewardesserne gider at reagere på, at I gør det?

Jeg har ikke rejst charter i mere end 10 år, så jeg ved ikke, hvor strenge de er med, at man ikke må spise egen mad på deres fly. De flyselselskaber, jeg normalt rejser med, har ikke de regler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.