Venter... Venter... og venter lidt mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2015

Anonym trådstarter

Halløj de damer

Jeg havde en SA i december (5. uge) men har på fornemmelsen at jeg er gravid igen...  for det

Der kommer lidt hvidt væske fra brysterne igen og murren i maven... jeg skulle gerne være 3+1 i dag (fredag) og nøøøøj hvor er ventetiden lang til testdagen...

de sidste nætter har jeg også drømt om at jeg føder... enten et enkelt barn eller et sæt tvillinger... spooky

jeg plejer kun at spise 1 måltid om dagen fordi jeg bare ikke kan spise mere... men de sidste dage har jeg bare grovædt... morgenmad + middagsmad + aftensmad + natmad inden sengetid... og nogen gange kan jeg vågne om natten og være hammersulten og så står op og laver lidt mad... ligesom lige nu

Kan en SA lave kuk i beregninger for ægløsning så jeg kan være længere henne?? hvornår tror i at jeg vil kunne teste og få klart svar??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

lillespir26

Beklager mit svar men du bliver simpelthen nødtil at spise flere gange dagligt har selv været der hvor jeg spiste en gang dagligt ende med en vægt der hed 126 + og tabte mig på under et år til 91 du slår din forbrændening i stykker og omdanne det du spiser til ren fedt 

Anmeld

9. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Halløj de damer

Jeg havde en SA i december (5. uge) men har på fornemmelsen at jeg er gravid igen...  for det

Der kommer lidt hvidt væske fra brysterne igen og murren i maven... jeg skulle gerne være 3+1 i dag (fredag) og nøøøøj hvor er ventetiden lang til testdagen...

de sidste nætter har jeg også drømt om at jeg føder... enten et enkelt barn eller et sæt tvillinger... spooky

jeg plejer kun at spise 1 måltid om dagen fordi jeg bare ikke kan spise mere... men de sidste dage har jeg bare grovædt... morgenmad + middagsmad + aftensmad + natmad inden sengetid... og nogen gange kan jeg vågne om natten og være hammersulten og så står op og laver lidt mad... ligesom lige nu

Kan en SA lave kuk i beregninger for ægløsning så jeg kan være længere henne?? hvornår tror i at jeg vil kunne teste og få klart svar??

Håber det lykkes. Men må lige sige at øget appetit altså ikke  er er graviditetstegn så tidligt andet end ved tilfælde.  Kroppen har knap fundet ud af den er gravid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.