e-cigeret uden nikotin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvad kan en e-cigeret uden nilkotin skade? Kan det skade. Spørg til dem som har kendskab og ikke dem som bare har en mening. Hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

migxher

Det er også usundt og skadelig, dog ikke så meget som cigaretter. Du suger noget ned i lungerne der ikke skal være der, selvfølgelig er det ikke sundt.  

Anmeld

8. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hvad kan en e-cigeret uden nilkotin skade? Kan det skade. Spørg til dem som har kendskab og ikke dem som bare har en mening. Hjælp.

Tror desværre ikke der er nogen som helst der endnu ved hvad det gør ved et foster. hvis ikke du kan stoppe vil jeg anbefale  et par dage med prince fine taste. De har 0,1 mg nikotin og specialfiltre så man ikke får så meget kulilte. Stadig ikke godt selvfølgelig.  Men så stoppe bagefter. Som en slags nedtrapning inden . 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Det er også usundt og skadelig, dog ikke så meget som cigaretter. Du suger noget ned i lungerne der ikke skal være der, selvfølgelig er det ikke sundt.  

Mener om det er skadeligt for barnet. Ikke mine lunger 

Anmeld

8. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Og det kender man ikke stofferne godt nok til at have statistik over endnu. 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Og det kender man ikke stofferne godt nok til at have statistik over endnu. 

Tak skal du have 

Øv. Ville gerne der var statestik nu. det nu jeg skal bruge den viden jo 

Anmeld

9. januar 2015

Sprit25

Lad mig sige det sådan: de er forbudte i Holland fordi man ikke ved hvad de skader! Og hvis Holland siger nej 

samtidig har der faktisk lige været en undersøgelse oppe om de er skadelig plus jeg kender en der har fået vand i lungerne efter hun begyndte på dem;(

Anmeld

9. januar 2015

migxher

Anonym skriver:

Altså e cigaretter er ikke sunde. Og giftige stoffer der kommer ned i dine lunger kommer også videre ned til baby. Så ja, i teorien kan det vel skade baby som ved almindelige cigaretter

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Lad mig sige det sådan: de er forbudte i Holland fordi man ikke ved hvad de skader! Og hvis Holland siger nej 

samtidig har der faktisk lige været en undersøgelse oppe om de er skadelig plus jeg kender en der har fået vand i lungerne efter hun begyndte på dem;(

Hvordan fandt hun ud af det? Nu bliver jeg helt nervøs. Røg på sådan en for et halvt år siden i nogle måneder. 

Anmeld

9. januar 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Hvordan fandt hun ud af det? Nu bliver jeg helt nervøs. Røg på sådan en for et halvt år siden i nogle måneder. 

De er ikke sikker på det skyldes det men hun blev meget meget syg også fandt de vand i lungerne. Så jeg tænker der nok er en sammenhæng! Men vand i lungerne er alvorligt så tror du havde mærket det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.