Trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. januar 2015

Anonym trådstarter

Kan folk som sælger snyde når man har betalt med TS ??? 

Der vil står adresse og nr, men kan man stadig snyde ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Vedkommende kan i princippet godt ja. 

Men hvis man har betalt over TS, så har man betalt et gebyr, der giver en en slags forsikring i tilfælde af svindel. 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Migogmymy skriver:

Vedkommende kan i princippet godt ja. 

Men hvis man har betalt over TS, så har man betalt et gebyr, der giver en en slags forsikring i tilfælde af svindel. 

Ok jeg har betalt over Ts og kan se navn og fuld adresse og mobil nr. Men på anden siden føler jeg utryg og nu sidder jeg her og tænker om hun har snydt mig  jeg skrev til hende og sådan har hun svar mig annoncer blev slette efter din betaling jeg sender dem om par dagen takfor handlen nu skal jeg gå i seng! 

Anmeld

8. januar 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ja, det kan man, alle kan jo snyde.!! men som sælger kan man blive smidt ud, og som køber er man sikret hvis man har betalt TS gebyr. Så kan du få pengene igen mener jeg  

desuden hvis man har gennemfært en TS handel, og man er blevet snydt, så skal man HUSKE at skrive det når man skal vurdere handlen. Derfor skal man som køber altid vente med at vurdere handlen til varen er dukket op/burde være dukket op. 

Anmeld

8. januar 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ok jeg har betalt over Ts og kan se navn og fuld adresse og mobil nr. Men på anden siden føler jeg utryg og nu sidder jeg her og tænker om hun har snydt mig  jeg skrev til hende og sådan har hun svar mig annoncer blev slette efter din betaling jeg sender dem om par dagen takfor handlen nu skal jeg gå i seng! 

Annoncerne lukker normalt efter en hennemført ts handel. Så det er meget normalt. Jeg har aldrig været ude for at blive snydt.

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Ja, det kan man, alle kan jo snyde.!! men som sælger kan man blive smidt ud, og som køber er man sikret hvis man har betalt TS gebyr. Så kan du få pengene igen mener jeg  

desuden hvis man har gennemfært en TS handel, og man er blevet snydt, så skal man HUSKE at skrive det når man skal vurdere handlen. Derfor skal man som køber altid vente med at vurdere handlen til varen er dukket op/burde være dukket op. 

Åhhhhh mand jeg troede Ts er sikkerhed!!! Jeg kommer ikke til at sove i nat!!! 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvis varer ikke dukker op og hun ikke svar mig tage jeg hjem til hende  

Anmeld

8. januar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvorfor får det dig til at tro, hun har snydt dig? 

Anmeld

8. januar 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Åhhhhh mand jeg troede Ts er sikkerhed!!! Jeg kommer ikke til at sove i nat!!! 

Tag det roligt. 

Jeg var også nervøs for at blive taget ved næsen. Men de fleste derinde er smadder søde og reele. Hvad har du da købt siden du er så nervøs?? Du kan jo gå ind på hendes profil og læse hendes vurderinger som sælger så du kan få lidt ro i sjælen  

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvorfor får det dig til at tro, hun har snydt dig? 

Fordi jeg har oplevet det før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.