Anonym skriver:
Hej!
vi har prøvet på pb i 2 år og 6 måneder! Jeg blev så endelig gravid for nogle måneder siden, vi så hjerteblink og alt så godt ud, vi var overlykkelige, da vi enlig havde mistet håbet om at få børn. Men i uge 8 tabte jeg vores barn
jeg synes det er så trist det hele! Men men men, jeg har ikke opgivet håbet endnu! Vi prøver på fuldetryk igen, og jeg har på fornemmelsen på at jeg er blevet gravid igen,
jeg tror jeg havde æl for 2 dage siden, og i dag kom der blod i mit udflåd (lækkert) men er dette en indplantatsionsblødning? Eller er det et tegn på æl? .. Jeg forventer mens om ca 12-14 dage..hvad siger i? Her er lige et billede af vores "baby" i maven, R.I.P

Implantationsblødningen (som ikke er en reel blødning, men mere lidt misfarvet udflåd) ligger ca. 5-7 dage efter ægløsningen, så hvis du VED, at du havde ægløsning på det tidspunkt, er det for tidligt. hvis du ikke er sikker på ægløsningstidspunktet, er det meget sandsynligt en lille blødning i forbindelse med ægløsning, men det kan kun være et gæt, da du også pludselig kan pletbløde lidt pga. uventet hormonændring, og det skal man heller ikke lægge for meget i, for det kan ske når som helst, uden grund og kun ske en enkelt gang eller flere gange.
Held og lykke med testningen.
Anmeld