endelig gravid efter 2 år, men så taber man det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej!

vi har prøvet på pb i 2 år og 6 måneder! Jeg blev så endelig gravid for nogle måneder siden, vi så hjerteblink og alt så godt ud, vi var overlykkelige, da vi enlig havde mistet håbet om at få børn. Men i uge 8 tabte jeg vores barn 

jeg synes det er så trist det hele! Men men men, jeg har ikke opgivet håbet endnu! Vi prøver på fuldetryk igen, og jeg har på fornemmelsen på at jeg er blevet gravid igen,  jeg tror jeg havde æl for 2 dage siden, og i dag kom der blod i mit udflåd (lækkert) men er dette en indplantatsionsblødning? Eller er det et tegn på æl? .. Jeg forventer mens om ca 12-14 dage..hvad siger i? Her er lige et billede af vores "baby" i maven, R.I.P

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej!

vi har prøvet på pb i 2 år og 6 måneder! Jeg blev så endelig gravid for nogle måneder siden, vi så hjerteblink og alt så godt ud, vi var overlykkelige, da vi enlig havde mistet håbet om at få børn. Men i uge 8 tabte jeg vores barn 

jeg synes det er så trist det hele! Men men men, jeg har ikke opgivet håbet endnu! Vi prøver på fuldetryk igen, og jeg har på fornemmelsen på at jeg er blevet gravid igen,  jeg tror jeg havde æl for 2 dage siden, og i dag kom der blod i mit udflåd (lækkert) men er dette en indplantatsionsblødning? Eller er det et tegn på æl? .. Jeg forventer mens om ca 12-14 dage..hvad siger i? Her er lige et billede af vores "baby" i maven, R.I.P

Implantationsblødningen (som ikke er en reel blødning, men mere lidt misfarvet udflåd) ligger ca. 5-7 dage efter ægløsningen, så hvis du VED, at du havde ægløsning på det tidspunkt, er det for tidligt. hvis du ikke er sikker på ægløsningstidspunktet, er det meget sandsynligt en lille blødning i forbindelse med ægløsning, men det kan kun være et gæt, da du også pludselig kan pletbløde lidt pga. uventet hormonændring, og det skal man heller ikke lægge for meget i, for det kan ske når som helst, uden grund og kun ske en enkelt gang eller flere gange.

Held og lykke med testningen.

Anmeld

9. januar 2015

stinemavepine

Åh, hvor er jeg ked af at høre om jeres tab! Det er uoverskueligt - stod selv i helt samme situation i efteråret, efter knap tre års forsøg. Men hvor er det skønt at høre at du ikke har mistet modet og kampgejsten! 

Med hensyn til en graviditet nu, så tror jeg det desværre er for tidligt at sige noget - ægget har jo endnu ikke sat sig fast hvis du havde ægløsning for to dage siden. Men jeg krydser fingre for at dine fornemmelser holder stik og du bliver mor om ni måneder!

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej tusind tak for jeres svar! hvor er i søde

Anmeld

12. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hvor er verden dog et uretfærdigt sted nogen gang - jeg er meget ked at høre om jeres tab, særligt efter sådan en lang kamp. Jeg håber at du har ret i din intuition omkring endnu en graviditet, selvom det nok er for tidligt at lede efter tegn (man gør det alligevel, I know). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.