Hej!
Jeg aner virkelig snart ikke, hvad jeg skal gøre mere? Min lillebror og kæreste har så mange problemer, men de kan ikke finde ud af at slippe hinanden. Nu har hun igen smidt ham ud og jeg tager ham ind. Vi har et ekstra værelse...
Denne gang er han dog opsat på at skal ha´ sit eget, og det er jo ikke helt umuligt. Han skal bare ha´ en 1 eller 2 vær. lejlighed/værelse. Problemet er bare indskudlånet; Han står i RKI og er på kontanthjælp. Jeg havde bedt ham fortælle banken, da han i morges snakkede dem, at jeg gerne ville være kautionist, men det hjalp lige meget. Det var ikke fordi jeg ikke kunne og/eller var kraditværdig nok - det var simpelthen fordi han står i RKI for nogle dumme fartbøder. (selvfølgelig hans egen skyld...)
Jeg er gravid i uge 35+1 idag og har fået at vide at tøsen måske melder sin ankomst en uge, 14 dage før tid, og så syns´ jeg det er lidt svært at ha´ min lillebror boende samtidig med at hun er her. Palle og jeg vil jo gerne lige ind i det hele med at være forældre. Det er jo første gang.
Jeg vil virkelig ikke være den dårlig søster, jeg vil så gerne hjælpe ham, men jeg vil heller ikke blive ved med, at servere det hele på et sølvfad til ham, men det er også lidt svært, når han aldrig har "fået lært" hvordan man klarer sig...
Hvad fanden gør jeg? Han kan jo ikke blive boende, men hvor finder vi/han pengene til et indskudslån? Han kan heller ikke låne det gennem kommunen, da han i forvejen har et. Og desuden er der også over 1 års ventetid på en lejlighed...
What to do?
Diana
Anmeld