3+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. januar 2015

Anonym trådstarter

Kære alle. 

Jeg har et ustyrligt testmonster inde i mig  Jeg har sådan lyst til at gå ud og teste. Hvis jeg er gravid ville jeg være 3+2. Jeg har ikke de helt store symptomer udover lidt træthed og kvalme om aftenen 

Hvis ville i gøre, ville i teste, eller vente til den 13, hvor jeg har testdag? 

Jeg føler nærmest jeg skal binde mig selv til sengen for at lade være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Kære alle. 

Jeg har et ustyrligt testmonster inde i mig  Jeg har sådan lyst til at gå ud og teste. Hvis jeg er gravid ville jeg være 3+2. Jeg har ikke de helt store symptomer udover lidt træthed og kvalme om aftenen 

Hvis ville i gøre, ville i teste, eller vente til den 13, hvor jeg har testdag? 

Jeg føler nærmest jeg skal binde mig selv til sengen for at lade være 

Test dog og få det overstået.

Jeg har fået de første svage streger 3+2 flere gange, men jeg bliver så heller ikke ked af det, hvis det viser sig at være en bio, jeg er bare glad for, at der har været et befrugtet æg, og så er det op på hesten igen.

Når det er en blivende graviditet, er det bare fedt at se stregen blive mere og mere tydelig for hver dag.

Held og lykke.

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Test dog og få det overstået.

Jeg har fået de første svage streger 3+2 flere gange, men jeg bliver så heller ikke ked af det, hvis det viser sig at være en bio, jeg er bare glad for, at der har været et befrugtet æg, og så er det op på hesten igen.

Når det er en blivende graviditet, er det bare fedt at se stregen blive mere og mere tydelig for hver dag.

Held og lykke.

Dejligt med sådan en kommentar 

Jeg tester i morgen tidlig 

Havde du nogle symptomer, da du startede med at teste svagt positiv? 

Anmeld

8. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Dejligt med sådan en kommentar 

Jeg tester i morgen tidlig 

Havde du nogle symptomer, da du startede med at teste svagt positiv? 

Jeg har kun haft træthed og kvalme omkring uge 6-8 i alle graviditeter, der har intet været indtil da, og jeg har aldrig prøvet at have ømme bryster.

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg har kun haft træthed og kvalme omkring uge 6-8 i alle graviditeter, der har intet været indtil da, og jeg har aldrig prøvet at have ømme bryster.

Okay  

Har ikke været gravid før, så det er meget nyt, ved ikke hvilke symptomer der kommer ved mig. Vi er i 7. cyklus nu, så håber sådan den er der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.