Moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. januar 2015

gulisa

Jeg var til læge idag til undersøgelse da sagde min læge at min moderkage ligger foran ville høre om da sker noget fik også at vide ved Md at delmål foran min moderkage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Kløver

gulisa skriver:

Jeg var til læge idag til undersøgelse da sagde min læge at min moderkage ligger foran ville høre om da sker noget fik også at vide ved Md at delmål foran min moderkage

Kommer an på om den ligger foran (altså ligger ud mod maven) eller er foranliggende og dækker helt eller delvist for livmoderhalsen

Anmeld

8. januar 2015

gulisa

Årgangs Mor skriver:

Kommer an på om den ligger foran (altså ligger ud mod maven) eller er foranliggende og dækker helt eller delvist for livmoderhalsen

Ok det fik jeg ikke spurgt men hvad sker da hvis den ligger foran på maven 

Anmeld

8. januar 2015

Kløver

gulisa skriver:

Ok det fik jeg ikke spurgt men hvad sker da hvis den ligger foran på maven 

Ikke andet end det kan være en smule sværere at lave scanninger feks 3Dscanning og det kan bære længere tid før man mærker liv indeni og udenpå  

Anmeld

8. januar 2015

Mutti2

Min moderkage ligger foran (imellem maven og baby) , hvilket betyder at det kan være meget svært at mærke barnet sparke udvendigt. Da der ligger en 3 cm tyk moderkage, baby lige skal sparke igennem. 

Hvis moderkagen ligger ned mod fødselskanalen/skeden, og ikke flytter sig i løbet af graviditeten, vil det betyde at en alm. Fødsel ikke er mulig, og derfor vil der være tale om KS. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.