Mobil til 8 årig, selskab eller taletid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. januar 2015

Muffinmus

min søn bliver 8 og ønsker sig en mobil han kan spille på, tage billeder med osv. Har en gammel Ray liggende han måske kunne få. Men hvad er bedst og billigst ang selve brugen?? 

Kunne forestille mig han ville finde lidt spil, at surfe skulle kun foregå via wifi herhjemme. Og den må vel godt kunne ringe, hvis han nu vil noget. Men det er ikke en mobil der skal bruges til opkald konstant, mere alt andet?. Og han elsker at tage billeder, så det er jo gratis

hvad tænker i kunne være smart?

overvejer også bare at vente til de 9-10 år, men kan se flere og flere børn i hans skole får dem nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Olaf

MariaE skriver:

min søn bliver 8 og ønsker sig en mobil han kan spille på, tage billeder med osv. Har en gammel Ray liggende han måske kunne få. Men hvad er bedst og billigst ang selve brugen?? 

Kunne forestille mig han ville finde lidt spil, at surfe skulle kun foregå via wifi herhjemme. Og den må vel godt kunne ringe, hvis han nu vil noget. Men det er ikke en mobil der skal bruges til opkald konstant, mere alt andet?. Og han elsker at tage billeder, så det er jo gratis

hvad tænker i kunne være smart?

overvejer også bare at vente til de 9-10 år, men kan se flere og flere børn i hans skole får dem nu.

Min lillebror fik som 8-årige min mors aflagte iPhone, med et Abb. Der er special egnet til børn, han har det stadig i dag (han er 10 nu) mener min mor betaler 49 i måneden for det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.