Godaften 
Tja, ved egentlig ikke helt hvad jeg vil med dette oplæg!
Måske jeg håber på lidt "solstråle" historier. 
Vi har været igennem 3 forsøg med insimination for barnløshed - i næste uge skal vi til samtale omkring regensglasbehandling, er både spændt, nervøs og også lidt bange!
Jeg har endometriose og er blevet opereret for det to gange - de siger der ingen forklaring er på hvorfor det ikke vil lykkes for min kæreste og jeg på naturligvis og at min sygdom ikke burde spille ind. (Den sidder bagved navlen hos mig!)
Jeg er så bange for vores største drøm ikke vil gå i opfyldelse - & er måske ved at blive lidt skør, jeg har næsten fyldt to alm. størrelser flyttekasser med baby-ting (jeg ikke kan leve uden
), men hvorfor gør jeg det? Jeg ved det ikke, for hvad hvis det ikke vil lykkes os (ja så kan det sælges, men det ville jo gøre ondt!) Min kæreste syntes vi skulle vente, og kan på sin vis også godt forstå ham, men der sker bare et eller andet i mig nogle gange også tænker jeg "jamen det skal jo nok lykkes for os" osv. Men ind imellem, bliver jeg bare rigtig ked af det & ved ikke om man kan sige jeg mister håbet, bliver i hvert fald rigtig ked af det, over der endnu ikke er sket noget & især når jeg får min menstruation! 
Ved godt det sidder nogle derude som har kæmpet flere år end os - men kan ikke lade vær at tænke over, at hvis de næste tre forsøg hellere ikke virker, hva' så? For som jeg har forstået det har vi derudover ikke "kræv" på mere hjælp?
Ja, det blev vist lidt langt og måske rodet - beklager, havde vist bare brug for at dele mine tanker med nogle andre end min kæreste (selvom han er meget forstående & sød) 

Anmeld