Anonym skriver:
Hejsa..
Jeg er ny her.. Jeg besluttede at oprette en bruger for at komme af med lidt frustrationer. 
Sagen er den at mig og min forlovede har en søn sammen på 2,3 år. Han er ikke planlagt MEN bestemt ønsket
Så derfor regnede jeg nok med at nr 2 ville komme i første hug. Vi har nu prøvet siden Juni 2014 og der sker nada. Jeg havde sådan håbet der ikke ville være for lang mellem mine børN og jeg bliver så død skuffet hver gang jeg får min mens.. Jeg har haft en hormon spiral . Hvor længe gik der fra I fik den ud til I var gravide?
Tak for i kiggede med. Havde bar brug for lidt luft
Puh kender følelsen med "presset" om at den store ikke skal nå at blive for stor... Vi bliver dog nemt gravide, de sidder bare ikke fast 
jeg blev gravid men måtte i juli få en sen abort (føde tvillinger i 14. uge) grundet misdannelse hos den ene tvilling og da de var enæggede var den andens chance for et normalt liv/overlevelse lile... de skulle havde kommet da vores den store var 3,1-2stykker...
blev gravid igen planlagt til juli hvor vires datter vil være 3,9, endte ud i en kirurgisk abort igår 11+1, da fosteret var gået til grunde... Så nu når den store at blive ihvertfald fire før hun bliver storesøster... :/
alle siger, man ikke skal tænke på aldersforskellen, men det synes jeg er svært, og er faktisk lidt glad for at høre at jeg ikke er den eneste der lader sig gå lidt på af det
Anmeld