Fy for pokker jeg har det skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. januar 2015

LBK

jeg er så ovenud lykkelig og venter mit 3. Barn.. Er kun i 7. Uge men føj hvor har jeg det skidt... 

Kvalme kvalme kvalme som kun forsvinder når jeg spiser hvilket jeg jo ikke har lyst til pga kvalme. Jeg synes jeg æder konstant og er simpelthen så oppustet.. 

Så fryser jeg så sveder jeg og så fryser jeg igen og jeg kunne sove konstant. 

Jeg har da haft kvalme de andre gange også, men da ikke i så stor stil... 

Gode råd modtages med kys hånd 

bare lige et brokke indlæg og nøøj hvor det lettede !!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

MorTil4<3

velkommen i klubben 

er selv igang med min 3 i bageovnen og jeg har det dælme heller ikke godt på noget som helst tidspunkt 

Anmeld

8. januar 2015

LBK

MilleMus1988 skriver:

velkommen i klubben 

er selv igang med min 3 i bageovnen og jeg har det dælme heller ikke godt på noget som helst tidspunkt 

Takker��

puha da!!!!

Anmeld

8. januar 2015

Leonora

Åhhh din stakkel

Jeg er 13+1 med nr 3. Havde det nøjagtig så skidt som dig fra uge 7-12. Men så forsvandt det og har kun trætheden tilbage. 

Havde ik en dyt med de to andre. Hold ud / det forsvinder igen. 

Jeg kan så meget følge dig og der er ik noget værre end at havde det så skidt. Jeg synes at kold appelsin hjalp, 

mig ellers masser af søvn. Jeg var sygemeldt i 4 uger. Kunne ikke fortage mig noget som helst ud over at passe mine 2 børn på 3 og 6 år. 

Jeg håber snart det letter for dig, 

stort knus Louise 

Anmeld

9. januar 2015

LBK

Leonora skriver:

Åhhh din stakkel

Jeg er 13+1 med nr 3. Havde det nøjagtig så skidt som dig fra uge 7-12. Men så forsvandt det og har kun trætheden tilbage. 

Havde ik en dyt med de to andre. Hold ud / det forsvinder igen. 

Jeg kan så meget følge dig og der er ik noget værre end at havde det så skidt. Jeg synes at kold appelsin hjalp, 

mig ellers masser af søvn. Jeg var sygemeldt i 4 uger. Kunne ikke fortage mig noget som helst ud over at passe mine 2 børn på 3 og 6 år. 

Jeg håber snart det letter for dig, 

stort knus Louise 

Årr hvor jeg håber du har ret i, at det forsvinde.. Mit arbejde tillader ikke at jeg spiser når jeg har lyst og i går måtte jeg kaste op to gange, pga anstrengelse og manglende mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.