Hej folkens
har lidt brug for råd hvis andre (håber det dog ikke) har været ude for det samme som jeg med min mor. Der kommer desværre en lang forklaring på det så stor TAK for at du læser dette igennem! 
Min mor acceptere ikke min kæreste, da han var min fars tidligere chef (blev fyret fra sit job), men ikke nok med det har han også været gift før og har 2 fantastiske børn, men eller ikke nok med det er han også ældre end jeg (15 år). Det mit store problem så er at nu har det her stået på siden maj 2014, og jeg nu er 21 uger henne med en lille bassemand synes jeg det hele er ved at gå over gevind. Har prøvet op til flere gange og besøge mine forældre hvor min mor så ender med at skælde mig ud over.... Ja mest de 4 grunde, dog hver gang en ny begrundelse.. Dog ikke så meget alderen mere men nu at det var min fars tidligere chef. Dog skete der intet med min fars job (han har det stadig). Der hvor mit store spørgsmål er;
Hvad skal jeg gøre?
Min mor er lidt af en gammeldags type og er fra en større søskendeflok, hvor hun er den ældste og nok den der "bestemmer" over familien.. :/
Har prøvet alt for at tilfredsstille hende, men nu jeg bare kommet dertil hvor jeg snart ikke ved hvad jeg skal gøre og nu går ud over resten af familien.. Min moster (kan jeg mærke) har ondt af mig, mine kusiner prøver også at hjælpe, men siger simpelhen at min mor er for stolt.. Min far har også prøvet og min kæreste føler det er hans skyld at det hele er sådan. Hans familie er der utrolig meget for mig/os og det jeg virkelig glad for!
Har du prøvet noget lignede hvor din mor nærmeste har slået hånden af dig? Og hvad gjorde du så for og komme indtil hende igen? Eller har du bare et godt råd?
I så fald TAK fordi du gav dig tid til og læse denne lange Roman!
Anmeld